הסתיימה ישיבת הקבינט; נתניהו: "מתחוללים שינויים גדולים מאוד באזורנו"

    איתי גדסי No Comments on הסתיימה ישיבת הקבינט; נתניהו: "מתחוללים שינויים גדולים מאוד באזורנו"

    בתום 4 שעות של דיונים הסתיימה ישיבת הקבינט ובשל המצב הרגיש נקבעה ישיבת קבינט נוספת למחר | ראש הממשלה אמר באזכרתו של גנדי ז"ל: "גנדי הבין שפרעות תרפ"ט אינן תקרית אקראית, תקרית חולפת. להפך – הטבח הקשה מלמד על מהות הסכסוך בינינו לבין שכנינו"

    ראש הממשלה באזכרה לגנדי ז"ל צילום: Hadas Parush/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני הסתיימה אחרי 4 שעות של דיונים, לראשונה הצטרף סגן שר הביטחון אבי דיכטר לישיבת הקבינט. בשל המצב הרגיש נקבעה ישיבת קבינט נוספת למחר (רביעי) לאחרונה התריעו ראש הממשלה והרמטכ"ל מהתוקפנות האיראנית הגוברת במרחב. הרמטכ"ל אמר כי המצב שברירי ויכול להדדרדר למלחמה.

    בצה"ל ערכו אף שינויים במערכות ההגנה האווירית, שיותאמו לטיפול בטילי שיוט וכטבמי"ם מתקדמים מתוצרת איראן.

    ראש הממשלה אמר היום (שלישי) באירוע האזכרה לשר רחבעם זאב גנדי ז"ל, "גנדי הבין שפרעות תרפ"ט אינן תקרית אקראית, תקרית חולפת. להפך – הטבח הקשה מלמד על מהות הסכסוך בינינו לבין שכנינו, אלה שמסרבים בעקביות זה 100 שנים להכיר בזכותה של מדינת-הלאום של העם היהודי".

    ראש הממשלה התייחס להפגנות הענק בלבנון ובעיראק, "דווקא בשעה שמתחוללים שינויים בעניין הזה, שינויים אפילו גדולים מאוד, אצל כמה משוכני המזרח התיכון, דווקא ההתמדה הזאת אצל שכנינו המיידיים – מראה עד כמה הסרבנות הזאת עמוקה. הם אמנם מסרבים – אבל לא בחסדם אנחנו חיים פה".

    לסיום אמר נתניהו, "קיומנו מותנה בנכונות שלנו להמשיך להיאבק על עצמאותנו, על קיומנו, על מדינתנו – מצוידים בנשק עוצמתי, חדורים בצדקת הדרך, ונחושים להמשיך בבניין המדינה שהישגיה הם לפלא בעיני האומות".



    0 תגובות