סמוטריץ' הגיע גפני אישר ואיום השביתה בתחבורה הציבורית בוטל

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' הגיע גפני אישר ואיום השביתה בתחבורה הציבורית בוטל

    וועדת הכספים של הכנסת אישרה הפניות תקציביות על סך של 3 מיליארד ש"ח למשרד התחבורה

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת הכספים אישרה היום (שני) את הפניות התקציביות של משרד התחבורה בסך כולל של כשלושה מליארד שקלים. יו"ר הועדה ח"כ גפני הודה לשר סמוטריץ' שנאות לבקשתו והגיע במיוחד לועדה, ענה לשאלות חברי הכנסת וסקר בקצרה בפני החברים את פעילות המשרד.

    לאור העברות הכספים, גם האיום הגדול של שביתה כללית בתחבורה הציבורית שיזמו כלל חברות התחבורה הציבורית בוטלה.

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' אמר בדיון: "אנחנו דנים בשתי העברות שכל כולם עבור נוחות הציבור ושיפור התשתיות והתחבורה הציבורית. כפי שאני אומר מעל כל במה התחבורה הציבורית זה הפיתרון היחיד לבעיית הפקקים".

    סמוטריץ' הוסיף: "ההעברה הראשונה היא כולה על נסיעות שבוצעו והם על שינויים ושיפור של תנאי הנהגים בשנתיים האחרונות. אני לא מעלה על דעתי כי יש מי שמתנגד להעברה הזאת, זהו כסף שמגיע למפעילים ואף שימנע שביתה בשבוע הבא".

    ההעברה הנוספת כולה תשתיות שכל כולם קידום פרויקטים עבור הציבור.

    יו"ר החברות הפרטיות אלי בליליוס: "זו הפעם הראשונה שלא קיבלנו כסף על מה שבוצע, צריך גם לדבר על פרויקטים של השנים הקרובות ולא על העבר. אני מבקש מכם להעביר את ההעברה היום. אני רוצה להודות כאן לשר על שנמצא בקשר ובקשב ועל העבודה המשותפת בחודשים האחרונים".

    לאחר אישור ההעברה הראשונה בפה אחד וההעברה השנייה ברב גדול הודה השר סמוטריץ' לחברי הכנסת על האחריות שגילו ועל אישור ההעברות יחד אפשר לעשות הרבה מאד דברים טובים עבור אזרחי ישראל.



    0 תגובות