טבילת האש של גנץ הסתיימה בכישלון: ראשי המפלגות הפנו לליכוד

    איתי גדסי 2 Comment on טבילת האש של גנץ הסתיימה בכישלון: ראשי המפלגות הפנו לליכוד

    מייד לאחר קבלת המנדט מידי הנשיא, בני גנץ מהיר להתקשר לכלל ראשי המפלגות תוך התעלמות מבלוק הימין. ראשי המפלגות הפנו בנימוס את גנץ לצוות המו"מ שמוביל הליכוד יחד עם המפלגות – אתם תדבר אמרו לו

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בליץ' טלפונים לכל ראשי המפלגות: מייד לאחר קבלת המנדט מהנשיא פתח יו"ר כחול לבן בסדרת טלפונים לכלל ראשי הסיעות תוך התעלמות מוחלטת מבלוק הימין שמוביל הליכוד. תחילה התקשר גנץ וליברמן והשניים סיכמו להיפגש ולקבוע פגישה לצוותי המו"מ.

    מייד לאח"כ חייג גנץ, לליצמן, גפני ודרעי השלושה השיבו לו כי הוא מוזמן לפנות לצוותי המו"מ שהסמיכו כלל מפלגות הגוש בהובלת הליכוד. גנץ גם התקשר לשקד ולרב רפי פרץ וקיבל תשובה דומה. טבילת האש הראשונה של גנץ בפוליטיקה הייתה קצת חובבנית בדרך כלל נהוג לא לפרסם את תוכן השיחות שמנהל מקבל המנדט עם ראשי המפלגות. בעבר הסתפקו בהודעות לקוניות על עצם קיום השיחה ותו לא.

    בכחול לבן מיהרו להוציא הודעות דוברות על שיחות הטלפון כביכול כבר מתנהל כאן מו"מ עם כל המפלגות שבעצם, הכל נשאר באותה מתכונת. הדברים האמיתיים נסגרים בחשאי ובחדרי חדרים, שם התוצאה ידועה מראש אם גנץ לא יתקפל נלך לבחירות בפעם השלישית.

    בהמשך, גנץ שוחח גם עם יו"ר העבודה עמיר פרץ שסיכמו להיפגש בהקדם וגם עם יו"ר מרצ ניצן הורביץ שדיבר על הקמת ממשלה ליברלית חילונית כפי שהבטיח גנץ בבחירות.

    מחר (חמישי) צוותי המו"מ של כחול לבן ייפגשו בכפר המכביה המקום המיתולוגי של הליכוד, בשעה 14:00 ולאח"כ בשעה 16:00 ייפגשו עם צוות המו"מ של ישראל ביתנו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הם בעצם שונאים את כל גוש הימין והחרדים, וברוב חוצפתם ועזות המצח שלהם הם פונים לחרדים ולמפלגות הימין – שאותם בין היתר כינו בכינויי גנאי כגון "סמוטריצ׳ים, משיחיים" וכו׳.
      הרי זה ברור בלי כל צל של ספק שהם לא רוצים לא את מפלגות הימין ולא את החרדים בקואליציה שלהם, הם רק רוצים לקחת להם את ראשות הממשלה ואת תפקידי השרים, אבל אין להם ברירה כי בלי מפלגות גוש הימין אין להם ממשלה.

    2. 1

      על כך נאמר אין דבר העומד בפני הרצון.אם גנץ ימשיך,והוא ימשיך לטעון שממשלת אחדות שורפת לשיויון בין הגושים ולילוקת התיקים על פי תוצאות הבחירות,המפלגות הקטנות יותר יקבלו פחות והגדולות יותר.שס יקבלו כמו ליברמן,ימין חדש יקבלו משהו פיצפון,ושאר מיפלגות הגוש…ויהדות התורה יקבלו תיקים,בלי ליצמן כמובן,המתאימים לדתיים.בלבד,כדי שלא יתערבו בניהול המדינה.