סעדה בהצעה מהפכנית לנתניהו: "תכריז על פריימריז ליורש שלך"

    אסתי פלד No Comments on סעדה בהצעה מהפכנית לנתניהו: "תכריז על פריימריז ליורש שלך"

    יו"ר בשבע דוד סעדה בריאיון ל'מהדורה המרכזית' פורש את משנתו לגבי העתיד של הציונות הדתית בפוליטיקה: "כוחנו יתעצם רק אם נשתלב במפלגת הליכוד. הנציגים של הציונות הדתית בליכוד לא פחות טובים מאחיהם בימינה. גם בדאגה למוסדות ולהתיישבות" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר בשבע דוד סעדה התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס למצבה הפוליטי של הציונות לאחר הבחירות האחרונות והמשחק הפוליטי מול מפלגת האם – הליכוד, "כיום יש אוכלוסיה של מיליון וחצי איש שמגדירים את עצמם כציונות דתית והם רוצים לראות מנהיגים שאכפת להם מארץ ישראל תורת ישראל ועם ישראל לא רק מדגל אחד של כלכלה. ולכן זה תהליך שמתעצם ולכן מחדדים בו את הקצוות", סעדה מוסיף כי צריך להיזהר שמרוב חידודים השפיץ לא יישבר סוף".

    הציונות הדתית צריכה להיות משולבת ומשתלבת במפלגה הגדולה הליכוד, אני רואה היום חברי כנסת בליכוד שהם לא פחות טובים מאחיהם במפלגות הציונות הדתית כמו אלקין, חוטובלי, אדלשטיין וקרעי. הם דואגים לכולם". סעדה מוסיף כי גם למוסדות הציונות הם דואגים, "לא ראיתי שמוסודות הציונות הדתית בזמן שאלקין לפני שנתיים טיפל להם במוסדות גם בהתיישבות זה כך".

    סעדה מתייחס למצבו של ראש הממשל וקורא לו לפעול כמו להבדיל, לפעול כמו משה רבנו תחפש לך כבר מעכשיו יורש, "ראש הממשלה התנהל מצויין בתפקידו. והוא טווה קשרים חסרי תקדים מול העולם הגדול. גם בענייני פנים הוא דאג לכל. אני הצעתי שבבחירות לפריימריז אין בחירות למספר 1 זה יהיה בנימין נתניהו. אלה למס' 2 והוא יהיה מ"מ ראש הממשלה והוא ילמד את התפקידים מראש הממשלה שעובד במשך שנים כל יום 20 שעות ביממה".



    0 תגובות