אולמרט על תיווך בין גנץ לחרדים: "לא שוחחתי עם דרעי וליצמן כבר שנים"

    אסתי פלד 1 Comment on אולמרט על תיווך בין גנץ לחרדים: "לא שוחחתי עם דרעי וליצמן כבר שנים"

    ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מתייחס לאפשרות של הצטרפות המפלגות החרדיות לממשלת גנץ: "החרדים צריכים להבין שהם לא יכולים להכריח את כלל האוכלוסיה לא לנסוע בתחבורה ציבורית בשבת" ומאידך אומר אולמרט "דווקא הם יופתעו לגלות שהשלטון שלהם ידאג לצרכים שלהם ביד נדיבה"

    צילום: פלאש90
    13:03
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on מסובין בבני ברק: שיחת חג עם ראשי הערים החרדיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, בריאיון התייחס אולמרט לאפשרות האחרונה של גנץ והיא הקמת ממשלה בתמיכת המפלגות הערביות. אולמרט אמר בתוקף כי לא תקום ממשלה כזאת, "אני אומר מתוך ידיעה: לא תקום ממשלת מיעוט, צאו מהתסריט הזה". ההחלטיות של אולמרט בעניין מעלה שאלות האם הוא מתואם עם כחול לבן?.

    במהלך הריאיון אולמרט הכחיש בתוקף כי גורמים בכחול לבן ביקשו ממנו כי יתווך ביניהם לבין המפלגות החרדיות, "מעולם לא קיבלתי פנייה משום גורם להיות מתווך בין גנץ לחרדים. עם דרעי לא דברתי שנתיים, עם ליצמן לא שוחחתי שנים רבות, זה פרסום שיצא מכיוון המפלגות החרדיות".

    אולמרט מוסיף כי ייתכן והספין מראה על מצוקה בציבור החרדי לטענתו, "ואולי מי שהוציא אותו רומז שהחרדים רוצים לשמוע מה יש לגנץ להציע להם".

    אולמרט מפנה את החרדים לנהל מו"מ עם לפיד לטענתו לפיד דווקא פתוח להצעות, "אם החרדים רוצים שיכבדו את הדרישות שלהם, אני מציע להם לנסות לשבת עם גנץ ולפיד. הם יופתעו לגלות שדווקא השלטון הממלכתי ידאג לצרכים שלהם ביד נדיבה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה נותנים לאלמרט האיש הכי מושחת שהיה במדינה במה להגיד את השטיות ואת סילופי עובדות שלו
      וכל היחס שלו ללפיד גם בין השורות הוא בדבר כנגד גדולי ישראל
      ומה לא אמרים לו שזה ההבדל שאנחנו הימין פה בגלל התורה ולכין אנחנו שמרים מסרות ומבינים שאין מקום במדינה לתחבורה ציבורית בשבת

      והוא שמואל חלש צריך כל יום למצוא תרוץ חדש להצדיק את קיומו על אדמת המדינה