הדסה: ריקוד של שמחה עם המאושפזים

    קלמן טלר 2 Comment on הדסה: ריקוד של שמחה עם המאושפזים

    רב המרכז הרפואי הרב משה קליין: זכינו ביחד עם בני הישיבות להביא אלינו את השמחה

    ראש ישיבת מיר הגאון רבי יצחק אזרחי
    7:31
    19.03.24
    הדף היומי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף כ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות בני ישיבות בראשות הגאון רבי יצחק אזרחי שליט"א מראשי ישיבת 'מיר' הגיעו למרכז הרפואי 'הדסה' בהר הצופים ביוזמת רב המרכז הרפואי הרב משה קליין שליט"א, על מנת לשמח שמחה של מצווה את המאושפזים ובני משפחותיהם. חולים רבים בהם גם אלו המאושפזים ל"ע בהוספיס ירדו אל הסוכה שבה התקיימה שמחת בית השואבה וזכו לשעה קלה של קורת רוח ותחושה של שמחת חג שהשכיחה מהם את המכאובים.

    גם ב'הדסה' עין כרם התקיימה במוצאי החג הראשון שמחת בית השואבה בהשתתפות בחורי ישיבות ומנגנים ומשמחים ששמחו ורקדו בשמחה גדולה זכר לשמחת בית השואבה.

    רב המרכז הרפואי הרב משה קליין: 'הייתה לנו השנה הזכות לחגוג ביחד הגאון רבי יצחק אזרחי ובני הישיבות בשמחה אמתית ולהביא את שמחת החג גם לאלו שבשל מחלתם נאלצו לשהות במהלך החג במרכז הרפואי. אנחנו עושים כל מאמץ על מנת שגם המאושפזים וגם בני המשפחות יוכלו לחגוג את החגים בשמחה ובאופן המושלם ביותר שניתן'.

    במהלך כל ימי החג עמדו לרשות המאושפזים ובני המשפחות ארבעת המינים מהודרים אותם נטלו מתנה על מנת להחזיר. מאושפזים רבים זכו לקיים בהם את מצוות ארבעת המינים בהידור. לקראת חג הסוכות נבנתה במרכז הרפואי סוכה ענקית בגודל של 150 מ"ר, פרי תרומתו של הנדיב הרב מוטי זונפלד, לע"נ ביתו דניאלי ע"ה. הסוכה נשאה את שמה ונקראה 'סוכת דניאלי' את הסוכה את הסוכה עטרו תמונותיהם של גדולי ישראל מכל החוגים והעדות כיאה לסוכת שלום.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לא מובן מדוע לא מוזכרים מארגני ויוזמי הארוע, זוג מקסים שנמצא בהדסה כמעט כל שבת מטעם ארגון חסד מסוים ועושה לחולים את השבתות במלוא מובן המילה וכעת הם אלו שארגנו והרימו את הארוע. ללא ספק תרומתו של הרב קליין לענין הינה בוודאי משמעותית ביותר, אך יש לשים לב לציין קרדיטים נוספים, כי למי שמגיע – מגיע.

    2. 1

      בהדסה הר הצופים נמצא כמעט כל שבת מטעם ארגון חסד מסוים זוג מקסים שעושה לחולים את השבת במלוא מובן המילה והם אלו שיזמו ארגנו והרימו את כל הארוע המיוחד הזה.
      ללא ספק תרומתו של הרב קליין לאירוע הזה ולאירועי הדת בכלל בהדסה הר הצופים היא משמעותית ביותר אבל יש לדייק בעובדות ולתת קרדיט, כי למי שמגיע – מגיע.