בנט בכתב הגנה על נתניהו: "מרגע כניסתו לפוליטיקה סימנו אותו"

    איתי גדסי 3 Comment on בנט בכתב הגנה על נתניהו: "מרגע כניסתו לפוליטיקה סימנו אותו"

    בנט: "שיהיה לכם ברור: אם מערכת המשפט תצליח להפיל את נתניהו בגלל סיגרים וכתבות באתר וואלה, זו תהא מכה אנושה למחנה הלאומי כולו. מנהיג ימין שיבוא אחריו יהיה מפוחד מהתקשורת וממערכת המשפט"

    צילום: פלאש 90
    8:43
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on יצחק בריק: "הרמטכ"ל חייב להתפטר; לא נוכל ננצח כך"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ נפתלי בנט (הימין החדש) הפתיע היום (מוצ"ש) את המערכת הפוליטית בהתייחסו לתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו והאפשרות כי יוגשו כתבי אישום נגדו לראשונה בהיסטוריה המשפטית העולמית בגין סיקור חיובי.

    בנט כתב: "למה אתה מגן על ביבי ? אני נשאל כל יום. חבריי, לא רק על נתניהו אני מגן,  אלא על המחנה הלאומי כולו, ועל מדינת ישראל שלנו. מפני רדיפה משפטית ותקשורתית לא הוגנת כלפי נתניהו, ראש מחנה הימין וראש הממשלה של ישראל".

    עוד הוסיף, "דווקא בשעתו הקשה ביותר, ולמרות שהוא יריב פוליטי, החלטתי להיכנס תחת האלונקה". לדבריו, "נתניהו לא מושלם. אבל הוא היה ראש ממשלה טוב מאד למדינת ישראל ולביטחונה".

    בנט אף כתב כי מדובר במסע רדיפה משפטי כנגד ראש הממשלה, "מרגע כניסתו לפוליטיקה סימנו אותו. גורמי שמאל בתקשורת, באקדמיה, בתרבות ובמשפט הפכו אותו לסמל הרוע המוחלט. הם האשימו אותו במתן רוח גבית לרצח רבין, למרות שבזמן-אמת הוא יצא נגד קריאות ״בוגד״ ותמיד התנגד לאלימות מכל סוג".

    בנט באצילות לא מצויה בפוליטיקה המשיך להגן על נתניהו, בנט התייחס להפגנות כנגד רבין, "כשהלך בהפגנה ברעננה שם היה מיצג של ארון קבורה שעליו כתוב "רבין קובר את הציונות"- שזו מחאה חריפה אך לגיטימית, הדביקו לו כאילו שזה היה ארון קבורה שנועד לרבין עצמו והסתה לרצח(!).  וכך, 25 שנה. לא נתנו לו רגע של מנוח".

    לטענת בנט, "לו נתניהו היה מודיע על הקמת מדינה פלסטינית או על מסירה מסיבית של שטחים לפלסטינים, כמו שאריק שרון עשה בערוב ימיו בלחץ החקירות, התקשורת ומערכת המשפט היו מחבקים אותו ו״מאתרגים״ אותו". הם היו מסבירים הוסיף בנט: "לא בולמים התנתקות מיהודה ושומרון בגלל כמה סיגרים".

    לסיום כתב בנט: "אני יכול להעיד, לאחר 13 שנות היכרות קרובה, שביטחון ישראל וטובתה באמת חשובים לו. לו הייתי סבור שנתניהו ״סוחר״ בביטחון ישראל, הייתי הראשון לפעול להדחתו". בתמונה הגדולה, הוא יכול היה להרוויח מיליונים באזרחות והוא בוחר כבר שנים לאכול חצץ יומם ולילה למען כולנו.

    להערכתי הוא ייזכר בדברי הימים של העם שלנו כראש ממשלה טוב מאד של ישראל. עוד יתגעגעו כאן לבנימין נתניהו.

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בנט, במפלגות אנטי ציוניות נעללות גם המפלגות החרדיות?

    2. 2

      לדעתי הכי קרוב להחליף את נתניהו שהוא יחליט על פרישה אין לי ספק שנפתלי במוקדם או מאוחר יהיה ראש הממשלה הבא

    3. 1

      בנט בתפקיד לקקן חצרו של הקיסר המושחת מבלפור. מה הובטח לך בעבור החנפנות? הרי יחסי "תן וקח" הפכו אצלכם לנורמה…ממה אתה פוחד, תכנית המאה של טראמפ או חזרה לשפיות בישראל? הרי רקדת על הגגות כליצן חצר כשנבחר טראמפ, היצור הבלתי יציב שבוגד בנשותיו ובחבריו. ביבי תקף אותך, את אשתך ואת אביך בצורה בזויה ואתה מגן עליו? תתבייש! אתה לא שווה את אחוז החסימה אבל עושה רעש כמו מפלגת 40 מנדטים. אתה גאוותן ואמר רבי נחמן: אין משיח בא עד שתכלה גאווה מן העולם. וארבע כיתות אינן מקבלות פני שכינה: כת חנפים וכת שקרים וכו'…