בנט: "לא נצטרף לממשלה שתישען על הרשימות האנטי ציוניות"

    איתי גדסי 1 Comment on בנט: "לא נצטרף לממשלה שתישען על הרשימות האנטי ציוניות"

    בחירות, בפעם השלישית: חבר הכנסת נפתלי בנט מביע התנגדות להצטרפות לממשלה שתוקם בתמיכת הסיעות הערביות ומבטיח: "לא נצטרף לממשלה כזו בשום שלב"; ראשי בלוק 55 חתמו על מסמך דומה

    בנט צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ נפתלי בנט טוען כי התרחיש להקמת ממשלה על ידי "כחול לבן" נשען על המפלגות הערביות: "אם תוקם ממשלת מיעוט, בקולות הרשימה המשותפת האנטי ציונית, בתמיכת כחול לבן, ובהימנעות של ליברמן, שיהיה ברור: לא נצטרף אליה בשום מצב. היא פסולה מיסודה", אמר.

    לדבריו: "ממשלה זו תשרוד מספר שבועות, אך אות הקלון של מקימיה (גנץ, ליברמן, בוגי, הנדל, האוזר) יתקבע לצמיתות".

    אתמול פרסם פרשן חברת החדשות עמית סגל כי בליכוד שוב החתימו את ראשי בלוק 55 על נוסח התחייבות לפיו לא יצטרפו לממשלת כחול לבן. "התחייבות זו מייצרת מצב שאם גנץ יקים ממשלת מיעוט של השמאל בתמיכת המפלגות הערביות ובהימנעות של ליברמן, היא לא תוכל להתרחב ולכן תיפול תוך זמן קצר. הממשלה האפשרית היחידה הייתה ונשארה ממשלת אחדות לאומית רחבה על פי מתווה הנשיא. ראש הממשלה חוזר וקורא ליו״ר כחול לבן, ח״כ בני גנץ, להגיע להסכמה מיידית כדי להקים ממשלה זו".

    "אנו החתומים מטה, ראשי מפלגות ש״ס, יהדות התורה, הבית היהודי-האיחוד הלאומי מתחייבים בזאת: 1. אם חלילה תושבע ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת או חלק ממנה, אנו לא נצטרף לממשלה זו בשום שלב, נצביע נגדה בכל הצבעה ונפעל בכל דרך להפלתה".

    2. נצטרף רק לממשלה בראשות נתניהו הכוללת את כל החתומים מטה, בין אם במסגרת ממשלת ימין ובין אם במסגרת ממשלת אחדות לאומית רחבה עם רוטציה".

    בנט לא חתם משום ששהה בחו"ל אך כאמור הבהיר את דבריו. שקד הסבירה את אי חתימתה בכך שאין צורך לחזור על התחייבויות שנמסרו בעבר, מדי שבוע.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בנט יש לך קרחת מאוד יפה