כץ תקף את ליברמן: "ביצע התנקשות פוליטית ברה"מ בנימין נתניהו"

    איתי גדסי No Comments on כץ תקף את ליברמן: "ביצע התנקשות פוליטית ברה"מ בנימין נתניהו"

    השר כץ אירח אלפי פעילי הליכוד בביתו. בנאומו תקף את ליברמן בחריפות: "ברגע האחרון נחשפה המזימה שרקם עם שותפים מגוש השמאל, להעביר את המנדט להרכבת הממשלה מנתניהו לגנץ – בניגוד מוחלט למה שהתחייב לציבור הבוחרים"

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ ישראל כ"ץ ורעייתו אירחו הערב (שלישי) באירוע סוכות המסורתי כ4,000 פעילי ליכוד, אזרחים וחברים בביתם שבכפר אחים. בין האורחים נכחו: יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין, שר המשפטים אמיר אוחנה,השר אקוניס, השר לוין השרה גילה גמליאל, ח״כ ביטן, ראשי ערים ומועצות וחברי כנסת רבים.

    השר כ"ץ פתח את דבריו בהתייחסות לנעמה יששכר: אני רוצה לאחל לנעמה, שיושבת בכלא הרוסי, לאחר שנגזר עליה עונש חמור וחריג של 7.5 שנות מאסר, שתשתחרר בקרוב ותשוב לחיק משפחתה. רה״מ ואני עשינו ונמשיך לעשות הכל כדי להביא לסיום חיובי של הפרשה וחזרתה המהירה הביתה."

    השר כ"ץ תקף בחריפות את אביגדור ליברמן ואמר בדבריו: "אנחנו נמצאים כעת בצומת דרכים פוליטית. לאחר שתי מערכות בחירות נוצר תיקו פוליטי מוחלט. לנו אין 61 לממשלת ימין, ולכחול לבן אין 61 לממשלה אלטרנטיבית – וכפי שהציע הנשיא: הפתרון היחידי הוא ממשלת אחדות,בלי פסילות אישיות ובלי חרמות".

    השר כץ אישית את ליברמן: "האיש שאחראי יותר מכל לשיתוק המערכת הפוליטית בישראל הוא אביגדור ליברמן. כל הזמן שואלים "מה ליברמן רוצה?", אבל מבחינתי יותר חשוב לראות מה ליברמן עשה ועושה. ליברמן ביצע התנקשות פוליטית ברה״מ בנימין נתניהו ובליכוד".

    כץ גילה את המזימה של ליברמן לטענתו: "מיד בסיום מערכת הבחירות הקודמת, מתוך נקמנות אישית ורצון לרסק את הליכוד. כן, זה אותו האיש שלא הפסיק להתדפק על דלתות הליכוד בשנים האחרונות, בניסיון להצטרף לשורותיו, ובסוף נהג כמו האם המזוייפת במשפט שלמה: "אם לי לא יהיה הליכוד, אז שלא יהיה לאף אחד".

    "ברגע האחרון נחשפה המזימה שרקם עם שותפים מגוש השמאל, להעביר את המנדט להרכבת הממשלה מנתניהו לגנץ – בניגוד מוחלט למה שהתחייב לציבור הבוחרים, ובכך אילץ את הליכוד ללכת לבחירות חוזרות בתנאים קשים. גם כעת הוא דורש הקמת ממשלת אחדות בלי שותפי הליכוד" האשים כץ את ליברמן".

    כץ המשיך לתקוף את כחול לבן: "וכאשר כחול לבן פוסלת את נתניהו כראש ממשלה, ובכך בעצם אומר ממשלה בלי נתניהו".

    כץ הפנה את השאלה לבוחרי הליכוד: "כעת נותר לראות האם יחצה קו נוסף ויתמוך בהקמת ממשלת מיעוט של כחול לבן בתמיכת איימן עודה והרשימה המשותפת, באמצעות הימנעות מהצבעה בכנסת. אמרתי בעבר ואני חוזר ואומר, בשמי ובשם כל הקהל העצום הזה שנמצא כאן הערב: אין בכנסת הזאת ממשלה בלי הליכוד ואין ליכוד בלי נתניהו".

    כ"ץ קרא לחברו למושב בני גנץ, להגיע עוד מחר להיפגש ולשבת בסוכה: "אני קורא לשכני למושב בני גנץ – גלה מנהיגות, הדוף את לחצי חבריך. שב עם נתניהו ותבנו ממשלה רחבה ויציבה, שתמנע בחירות, ותיטיב להתמודד עם האתגרים בפניהם ניצבת כעת מדינת ישראל בתחומי הבטחון, הכלכלה והשמירה על יציבות המערכת הדמוקרטית. ואם תרצה בני, אני מזמין אותך לשבת איתי כאן מחר בסוכה ולסכם את הכל במהירומתנת חג לעם ישראל."

    השר כ"ץ התייחס בנאומו להסכמי אי הלוחמה שהוא מקדם עם מדינות המפרץ ואמר: "גיבשתי נוסח להסכמי אי לוחמה בין ישראל למדינות המפרץ הערביות, והתחלתי לקדם את התוכנית בפגישות ישירות עם שרי חוץ ערביים, ועם הממשל האמריקאי, כדי שיגבה את המהלך".

    עוד הסביר כץ על ההסכם: "הרעיון המיוחד מאחורי "הסכמי האי-לוחמה" הוא שאמנם ישנו קושי לחתום במצב הנוכחי על הסכמי שלום סופיים עם מדינות המפרץ, אבל ניתן לקדם ולחתום, כמצב ביניים, על הסכמי אי לוחמה, שיסיימו באופן רשמי את מצב הלוחמה בנינו ובינם, ויאפשרו פתיחת נציגויות וקידום שיתופי פעולה בתחומים אזרחיים רבים.

    היום שבו יחתמו הסכמים מסוג זה על מדשאת הבית הלבן, יהיה יום חג היסטורי, שאבות הציונות, מייסדי המדינה ואזרחי ישראל רק חלמו עליו בעבר".



    0 תגובות