היערכות בכותל לקראת בואם של האלפים; מרן שר התורה יגיע בשלישי

    בנצי לייזרוביץ No Comments on היערכות בכותל לקראת בואם של האלפים; מרן שר התורה יגיע בשלישי

    היערכות נרחבת לקראם בואם של עשרות אלפי מתפללים לכותל המערבי לתפילות חול המועד. משפחת ויסנשטרן נערכת לימי חוה"מ לחלוקת אלפי כוסות קפה ושתיה קרה ברחבת הכותל למתפללים הרבים

    צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מוצאי חג סוכות עם ישראל יקיים במקומות רבים ברחבי הארץ את זכר לשמחת בית השואבה שהיה בזמן שביהמ"ק היה קיים. במהלך חוה"מ עשרות אלפים יפקדו את הכותל המערבי, והמונים יגיעו לתפילת שחרית ויקיימו את מצות נטילת לולב במקום.

    במהלך כל חוה"מ לא תותר כניסת כלי רכב לעיר העתיקה וההגעה לכותל באמצעות תח"צ והרכבת הקלה. חברת אגד מתגברת באופן משמעותי את הקווים לכותל. מאות שוטרים ושוטרי מג"ב מאבטחים את הדרכים לכותל.

    מחר (שלישי) יתקיים הקבלת פני רבו למרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי בשעה 17:00 על פני רחוב גבעת שאול נגא'רה. וכן בשכונת נווה יעקב . לאחר מכן יגיע הגר"ח קנייבסקי לכותל המערבי לתפילה כמדי חוה"מ.

    ביום רביעי יתקיים מעמד ברכת הכוהנים. תחילת התפילה בשעה 8:45 ברכת הכהנים בשעה 9:30.

    משפחת ויסנשטרן נערכת לימי חוה"מ לחלוקת אלפי כוסות קפה ושתיה קרה ברחבת הכותל למתפללי מניני הנץ. ר' דוד ויסנשטרן אומר: "במשך כל ימות השנה אנו מחלקים מדי יום מהשעה 4 בבוקר ועד אחר מנייני הנץ מאות כוסות שתיה חמה וקרה למתפללים.

    בחוה"מ סוכות מדי יום אנו מחלקים למעלה מ 3500 כוסות שתיה. בחוה"מ המונים באים כדי לברך על הלולב בכותל שיש דיעות שזה מהתורה וחיוב הברכה. נערכנו מבעוד מועד עם דודי מים שמחממים מים תוך שניות בכמות גדולה מאד של ליטרים ואנו שמחים להעניק למתפללים את השתיה".



    0 תגובות