זארוג בונה סוכה: "לא מקשיב לצו המנהלי"

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on זארוג בונה סוכה: "לא מקשיב לצו המנהלי"

    הצעיר שמורחק בצו מנהלי מיצהר ואף על פי כן נשאר בשטח היישוב, נצפה בונה סוכה | ארגון "חוננו": "הצו שניתן לזארוג – חרפה משפטית ומוסרית"

    זארוג בבניית הסוכה צילום: צבי סוכות
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נריה זארוג, אשר הורחק ע"י אלוף פיקוד מרכז נדב פדן בצו הרחקה מנהלי מביתו ביצהר אינו עוזב את ביתו ולא מציית לצו.

    בסרטון שמפרסם זארוג ערב חג הסוכות מיצהר הוא מצהיר כי הוא נשאר ביצהר ולא מתכוון לציית לצו ההרחקה "יצאנו עכשיו ממכירת ארבעת המינים ביישוב יצהר, כמו שאמרנו, אנחנו לא מתכוונים להקשיב לצו הזה, אנחנו מתכוונים להישאר פה עם ה' יתברך, עם המצוות ועם ארץ ישראל. חג שמח לכולם." אומר זארוג בסרטון.

    בתוך כך, כוחות שב"כ, מג"ב ומשטרה עורכים בימים האחרונים פשיטות רבות על גבעת הכיפה הסרוגה ביצהר שם מתגורר זארוג עם אשתו ו-2 ילדיו התינוקות. הכוחות מנסים לעצור את זארוג ללא הצלחה.

    זארוג מקבל תמיכה, ובימים האחרונים הגיעו אישי ציבור ותומכים שונים לביתו לחזקו על המהלך. זארוג בנה סוכה בביתו שם צפוי במהלך החג לארח תומכים ומבקרים.

    ארגון חוננו שמסייע לזארוג תקפו את מתן הצו "הצו שניתן לנריה זארוג הוא חרפה משפטית ומוסרית. השב"כ וצה"ל מנצלים כלים מנדטוריים כדי להתעמר ביהודים אוהבי הארץ על לא עוול בכפם. בלי דין ובלי דיין. אנו מקווים שתכלה שנה וקללותיה ומקבלי ההחלטות ישימו סוף לשערורייה המתמשכת הזו".



    2 תגובות

    מיין תגובות