ושוב בקהילה מפתיע ובגדול: חבילת חג מרתקת ומושקעת שאתם חייבים להשיג

    admin2 No Comments on ושוב בקהילה מפתיע ובגדול: חבילת חג מרתקת ומושקעת שאתם חייבים להשיג

    אם חשבתם שכבר קראתם הכל, ב'בקהילה' שוב מחדשים ומפתיעים עם חבילת חג הסוכות

    חבילת החג של בקהילה
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באמצע הקיץ בשעה שמשפחות סגרו טיסות לחו"ל וחופשות באזורים נידחים, במערכת 'בקהילה' לא כבו האורות שעה שהצוות נערך לעיתוני החג שמהווים תמיד יצירה מושלמת ומלהיבה. והתוצאה? מסחררת צבעונית מרתקת ומסעירה.

    וכך מופיעה חבילת בקהילה עם שני מגזינים עמוסי כתבות. ביו היתר: מפגשים עם האחים הגאונים לבית פיינשטיין שמאירים ומחנכים את ארצות הברית, שיחת חג עם גדול המחזירים בתשובה וחבר מועצת החכמים הגאון רבי ראובן אלבז, הצצה מקיפה לחצר דארג הסגורה עליה לא נכתב מעולם, מסע ייחודי לקהילה היהודית בבירת קובה, סיפוריהם של גדולי ראשי הישיבות במסע הבריחה מליטא הבוערת עם פרוץ השואה ועד ארץ ישראל – כפי שנשמעו מפיהם, ועוד שלל כתבות מרתקות צבעוניות ומחכימות.

    מגזין הנשים 'פנינה' במהדורה מוגדלת ומיוחדת עם כתבות מיוחדות ומרגשות, בין היתר: רבקה רביץ מנהלת לשכת הנשיא שילדה ממש לאחרונה את הילד ה-12, על החיים בין שתי משרות מלאות וחשובות; סיפורה המיוחד של שירה דוד על כוחות נפש והתמודדות מיוחדת ועל איך למרות הכל גם כשהיא בוכה היא תמיד מחייכת; וגם פרויקט בר מזל על הכוכבים ומשמעותם לחיים

    המוסף הפוליטי 'הרודפים'. פרשן 'בקהילה' יעקב ריבלין מפתיע כמדי חג במוסף פוליטי מיוחד. הפעם על רקע קמפייני השנאה הפוליטיים נגד הציבור החרדי הוא בוחן את גורלם של עשר הדמויות הבולטות מבין רודפי החרדים בשלושים השנים האחרונות. האב והבן לפיד, לצד שלומית אלוני, יוסי שריד, דורית בייניש ועוד שמות מהז'אנר, עם כל התיאורים מהרגעים הכי קשים ועד הרגע שבו ירדו מהמפה הפוליטית, או שלא.

    מוסף הסיפורים 'עט לכל זמן'. קונספט ייחודי עם השמות החזקים ביותר בעולם הספרות. משתתפים בין היתר: הסופר יאיר וינשטוק, הרב יעקב ב. פרידמן, צבי יעקבזון ועוד

    וזה עוד לא הכל. בחבילה מופיעים גם: מגזין העולם החרדי, עיתון הילדים 'חברים', מוסף 'חדשות בקהילה' עם פרויקט על חדשנות, וגם כמיטב המסורת של בקהילה דיסק מלהיב שיכניס את שמחת החג לכל בית. שלוש עשרה רצועות עם כל הלהיטים הכי חמים, מהסינגל החדש של מרדכי בן דוד ועד היצירות של יואלי דיקמן ומקהלת מלכות.

    לסיכום: אם אתם מחפשים את עיסקת הזהב לחג מלא עניין טעם ושמחה, חבילת החג של בקהילה עונה לכל הציפיות.



    0 תגובות