צפו: מפגש נטוורקינג והתעוררות

    קלמן טלר No Comments on צפו: מפגש נטוורקינג והתעוררות

    עורו אחים: ערב נטוורקינג התעוררות לאנשי עסקים בבני ברק

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות שרבים יודעים ומבינים את החשיבות של בניית רשת קשרים ענפה, את הצורך להשקיע בכך זמן ומאמץ ועד כמה תורמים מפגשי הנטוורקינג לעסקים ובטח לעסקים קטנים, מעטים מצליחים לקיים נטוורקינג איכותי ולשמר אותו לאורך זמן. האתגר הגדול הוא, למצוא כל פעם את הקונספט הנכון שיעודד את בעלי העסקים להיפגש, כך שהם ייהנו ויקבלו ערך מוסף מהמפגש עצמו, מעבר לתוצאות העסקיות שנוצרות מהנטוורקינג.

    במרכז אחים ליזמות ועסקים בבני ברק, שוקדים כל העת על רעיונות יצירתיים למפגשי נטוורקינג, עבור הקהילה העסקית החרדית, וגם בסוף השבוע האחרון הם הצליחו לעמוד באתגר ולייצר אירוע ייחודי בעל תוכן איכותי המיועד לקהילה העסקית החרדית בבני ברק.

    יותר ממאה יזמים ואנשי עסקים צעירים השתתפו בסוף השבוע בערב נטוורקינג והתעוררות שנערך במרכז אחים ליזמות ועסקים. האירוע נערך במרומי הקומה התשיעית, במרפסת הצופה על גבעת ישיבת פוניבז' ושאר בתי המדרש ההומים של עיר התורה והחסידות, עם כיבוד עשיר בסגנון ליל שישי, קצת 'לחיים' ומוסיקה חסידית באווירת עשרת ימי תשובה.

    הגר"ד לייבל ראש רשת הכוללים אחוות תורה עורר את המשתתפים בענייני דיומא ושוחח על החשיבות והשליחות שיש לכל איש עסקים חרדי המשלב חיים אמיתיים של תורה יחד עם התעסקות יומיומית בעולם המעשה והפרנסה.

    ערב ההתעוררות נערך במסגרת 'סמארטי' מיזם התוכן לאנשי עסקים חרדים, שעורך מפגשי תוכן עסקי והרצאות מעשירות באווירה חרדית.

    אהרון גפני מנכ"ל מרכז אחים ליזמות ועסקים אמר: "מרכז אחים קנה לעצמו שם של מתחם המספק אווירה עסקית ברמה הכי מקצועית שיש, עם שמירה על אורח חיים חרדי מוקפד. בדומה למיזמים שקיימים בעולם העסקי, גם מיזם 'סמארטי' הפועל במרכז אחים ומחוצה לו, מאפשר לאנשי עסקים חרדים להרחיב אופקים ולהעשיר את הידע המקצועי, אך באווירה חרדית הולמת וראויה. ערב ההתעוררות וסליחות עם נטוורקינג הוא עוד דוגמה לפעילות תוכן ייעודית לאנשי עסקים שאנו מקיימים לאורך על השנה".



    0 תגובות