השר הנגבי: "לא נראה לי הגיוני שנצליח להקים ממשלה עם ליברמן"

    אסתי פלד No Comments on השר הנגבי: "לא נראה לי הגיוני שנצליח להקים ממשלה עם ליברמן"

    השר צחי הנגבי בריאיון ל'מהדורה המרכזית' על האפשרות להטיל את ההרכבה כל ח"כ בליכוד: "מדע בדיוני" | על שימוע לראה"מ: "כבר רבים זוכו לאחר שימוע. אנחנו מאמינים שהוא יזוכה. מכירים אותו שנים רבות הוא אדם ישר. כל מה שמעמידים אותו אלו דברים תקדימיים אפי' בעולם. אבל נקבל כל החלטה" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    18:20
    24.04.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on הנשיא ביידן חתם על החוק להעברת סיוע לישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשיתוף פעולה איזורי צחי הנגבי התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי התייחס להיתכנות להרכיב ממשלה יחד עם ליברמן: "לא נראה לי שנתחבר עם ליברמן, שם את הכל בסל אחד: סל של אנטי ביבי סל נגד החרדים לא רואה אותו מבזה את עצמו אחרי שגרר מדינה שלמה לבחירות".

    על החזרת המנדט לנשיא אומר הנגבי, "זה יהיה הצעד ההגיוני היחיד אם אין דרך לכונן ממשלה יציבה ואין נכונות בכחול לבן ללכת לממשלת אחדות. ראש הממשלה יעשה את כל המאמצים ואם זה לא יסתדר הוא ישיב את המנדט".

    על כהונתו כראש לשכתו של שמיר בממשלת האחדות והשוואה לכחול לבן: "אין לי מידע פנימי מה קורה עם לפיד. אז היו שני מנהיגים והם היו בעלי העמדה הדומיננטית והמפלגות נתנו את הגיבוי. כנראה שהכוח של גנץ לכפות את החלטתו נתקל בכוח חזק יותר אגרסיבי יותר, כך זה נראה מבחוץ", מפרשן הנגבי את הלך הרוח במפלגה היריבה.

    על אפשרות להטיל את הרכבת הממשלה על ח"כ מהליכוד: "זה לא קיים אפי' במדע בדיוני. הימין מאוחד. הם בונים על כך שמפלגה בתוך הימין תערוק לקואליציית השמאל. אולי בליכוד יהיה מרד הם מדמיינים. תהיה בטוח שהם לא חושבים להמליך מהימין מישהו עליהם".

     



    0 תגובות