מיוחד: האברכים סיימו את הש"ס לע"נ הרה"ג שמחה הורביץ זצ"ל

    קלמן טלר No Comments on מיוחד: האברכים סיימו את הש"ס לע"נ הרה"ג שמחה הורביץ זצ"ל

    כששבט יששכר וזבולון נפגשו במעמד סיום הש"ס לע"נ הרה"ג שמחה הורביץ זצ"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ערב מרגש ומיוחד במינו התקיים אמש באולמי קונקורד בבני ברק: מאות אברכים ואנשי עסקים השתתפו במעמד סיום שס בבלי וירושלמי ומשניות שנלמד בשנה האחרונה ע"י אברכי רשת הכוללים "נרו יאיר" לעילוי נשמת הרה"ג שמחה הורביץ זצ"ל, שהיה ראש הכולל הראשון ברשת הכוללים "נרו יאיר", המיזם החברתי תורני של פרויקט "יששכר וזבולון בארץ הקודש". את האירוע הנחה בטוב טעם הרב ישעיהו גרינשפן מייסד המיזם "יששכר וזבולון" בארה"ק ורב מגדלי ב.ס.ר. דברי ברכה ופתיחה כובד לשאת הרה"ג מנחם גרינשפן.

    את המשא המרכזי נשא רב מערב בני ברק הרה"ג שמואל אליעזר שטרן, שדיבר אודות הזכות העצומה לסיים את כל הש"ס ביום השנה הראשון לפטירתו של הרה"ג שמחה הורביץ זצ"ל וחיזק את ידי האברכים ששקדו על תלמודם בשנה האחרונה ומאידך, את ידי שותפי הכוללים, התורמים המהווים חלק בלתי נפרד מהשותפות של יששכר וזבולון.

    עם סיום דבריו כובד הרה"ג חיים הורביץ, בנו של הרה"ג שמחה הורביץ ורב שכונת צהלה בתל אביב לשאת דברי חיזוק שריתקו את הקהל במשך דקות ארוכות כהכנה לקראת הימים הנוראים. בסיום דבריו ערך הרה"ג חיים הורביץ את סיום הש"ס בבלי ומיד לאחר מכן ערך מו"ח של הגר"ח הורביץ הרב צבי בר את סיום ש"ס ירושלמי. באמירת הקדיש שלאחר הסיום כובד הרב צבי הורביץ.

    את שולחן המזרח פיארו הרה"ג מרדכי אויערבך, הרה"ג רבי עמרם פריד, הרה"ג אליקום דבורקס, רה"ע ב"ב הרב אברהם רובינשטיין, הרב חנניה צ'ולק ועוד.

    את הערב הנעימו שורה של אמנים ובהם פיני איינהורן, מאיר גפני, אריק דביר, עמירן דביר, דוידי נחשון, מאיר גרין, חונא דייטש ודוד קליגר.

    סיום קונקורד הרב צבי הורביץ הרב שייקה גרינשפן אברכים הרב הורביץ הרב חיים הורביץ צהלה הרב חיים הורביץ סיום שס הרב הורביץ סיום השס הרב הורביץ



    0 תגובות