צפו: תפילה בקבר יוסף הצדיק זיע"א

    אריאל שרפר No Comments on צפו: תפילה בקבר יוסף הצדיק זיע"א

    למעלה מ-1,200 מתפללים נכנסו לקבר יוסף הצדיק זיע"א שבשכם | בין המתפללים: שר החינוך וראש מועצת שומרון: "אוספים כוחות מיוסף הצדיק להגיע למיליון יהודים ביהודה ושומרון"

    צילום: אלקנה קליין

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלילה התקיימה כניסת מתפללים מתואמת למתחם קבר יוסף בעיר שכם. לוחמי צה"ל, כוחות מג"ב, משטרת ישראל והמנהל האזרחי אבטחו את כניסתם של כ-1,200 מתפללים. ברוך השם התפילות התקיימו כסדרן.

    בין המתפללים היו שר החינוך ח"כ הרב רפי פרץ, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ואביו של החייל נתנאל פלבר שנפצע באורח אנוש בפיגוע בצומת גבעת אסף. השר קיים תפילה להחלמתו.

    השר פגש את מח"ט שומרון אל"מ שגיב דהן ואת סמח"ט חטיבת שומרון סא"ל אליק מימרן. לאחר התפילה פצחו המתפללים יחד עם דגן והשר בריקודים.

    שר החינוך פרץ הדגיש במקום את חשיבות האחדות והערבות היהודית בעם ישראל: "מושג הערבות ההדדית הראשון אנחנו לומדים מיוסף, שלימד את אחיו כמה חשובה הערבות ההדדית. חלק מהערבות ההדדית שלנו זה לדאוג שיהודה ושומרון יהיו מבוססים, איתנים וחזקים גם בתשתיות גם במגורים".

    השר קרא במקום לחיזוק ההתיישבות בשומרון ולהמשך תנופת הבניה: "צריך להמשיך את תנופת הבניה בשומרון. יש להביא לכאן כמה שיותר יהודים שיגורו כאן, שיהיו פה. הארץ הזאת שלנו, היא אותה מתנה אלוקית, ונזכה להעמיק בה שורשים. וכל מי שבא לכאן, לוקח מהשורשים האלו וחוזר הביתה עם חלק מהשורשים. ובימים האלו שהיו פילוגים, נחזור עם הרוח הזו של יוסף שרוצה טוב ורוצה חיבור ואהבת ישראל, ונראה בע"ה ברכה גדולה ושנה טובה."

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הודה לשר על ההגעה וקרא לחזרה מלאה לקבר יוסף "כולנו מייחלים ליום שישיבת עוד יוסף חי תחזור לכאן ודגל ישראל יהיה מונף כאן 24 שעות ביממה. אני רוצה לברך בשם כל תושבי השומרון את השר הרב רפי פרץ חברנו היקר, הקב"ה ישלח ברכה והצלחה במעשה ידך, ותחזק מכאן מכוחו של יוסף הצדיק את ההנהגה הלאומית שלנו, שנגיע בע"ה לממשלה שתחזק את ההתיישבות בכל חלקי ארץ ישראל. הגעה למיליון יהודים בשומרון, אנו מתחזקים כולנו מכוחו של יוסף הצדיק להגיע ליעד הזה, למסה גדולה מאד של מסה גדולה של יהודים בארץ התנ"ך בשומרון".

    דגן הודה למפקד חטיבת שומרון, לקצין הגמ"ר רס"ן שלומי כהן, לחיילי צה"ל ומנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים על הסיוע בכניסה לקבר יוסף ובאבטחת אלפי המתפללים לאורך כל הלילה.



    0 תגובות