שקד: "אנחנו חלק מגוש ימין"

    איתי גדסי 1 Comment on שקד: "אנחנו חלק מגוש ימין"

    יו"ר "ימינה" ח"כ איילת שקד המליצה בפני נשיא המדינה רובי ריבלין על ראש הממשלה בנימין נתניהו לקדנציה נוספת: "אתה צריך לתפקד כסוג של גננת ולהסביר לראשי המפלגות האחרות שיפסיקו עם החרמות"

    המחנה הלאומי
    נתניהו וראשי בלוק הימין
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "ימינה", איילת שקד, הגיעה עם משלחת מטעם המפלגה לבית הנשיא רובי ריבלין להמליץ על מועמד להרכבת הממשלה. "כפי שהתחייבנו אנחנו ממליצים על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שעומד בראש מחנה הימין ונעשה מה שניתן כדי לעזור לו במלאכת הרכבת הממשלה אם תטיל אותה עליו".

    "לצערי, אדוני הנשיא, אתה צריך לתפקד כסוג של גננת ולהסביר לראשי המפלגות האחרות שיפסיקו עם החרמות. יש גם חרמות אישיות וגם חרמות אידיאולוגיות. אנחנו הסיעה היחידה שלא פוסלת ולא פוסלים אותה".

    "אנחנו רצינו להקים ממשלת ימין אבל הבוחר חשב אחרת, לימין אין רוב ללא אביגדור ליברמן. נדרשת סוג של ממשלת אחדות וכדי שזה יקרה ראשי המפלגות, בעיקר מהמחנה השני, צריכים להבין שאין חרמות. אם תטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על בני גנץ אנחנו לא ננהל איתו משא ומתן, אנחנו מחויבים לראש המחנה הלאומי שהוא בנימין נתניהו".

    שקד הוסיפה: "הקמנו צוות מו"מ משותף של כל מפלגות הימין, אנחנו ננהל ביחד משא ומתן. אם תחליט להטיל את התפקיד לא על המועמד שלנו, שהוא בנימין נתניהו, אנחנו נתכנס יחד כל גוש הימין ונחליט איך אנחנו מתנהלים".

    עם המלצת רשימת "ימינה" עקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את יו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ במספר הממליצים והגיע ל-55 ממליצים. הערב יפגשו ראש הממשלה, נשיא המדינה ויו"ר "כחול לבן".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל מנהיגי הימין צריכים לחזור ולהדגיש לנשיאנו ולליברמן שהימין הוא גוש אחד ולא יהיו פילוגים.האלטרנטיבה היחידה היא בחירות חדשות.