נתניהו בישיבת הסיעה: אחדות זה צו השעה

    ישראל רובין No Comments on נתניהו בישיבת הסיעה: אחדות זה צו השעה

    ראש הממשלה נתניהו דיבר בפתח ישיבת סיעת הליכוד: "הממשלה היחידה שאפשר להקים היא ממשלת אחדות רחבה בראשותנו"

    נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    12:10
    19.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on 'חוק הרבנים' נגנז: ההתנגדות בקואליציה והמשמעות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מיד לאחר סיום סבב ההמלצות אצל הנשיא ריבלין, שם התברר כי ישנם רוב ממליצים לראש הממשלה נתניהו, התקיימה ישיבת סיעת "הליכוד" שם קרא נתניהו שוב ליו"ר "כחול לבן" בני גנץ להצטרף לממשלת אחדות בראשותו.

    ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו בפתח ישיבת הסיעה: "אנחנו עומדים כמה ימים לפני ראש השנה. אני מאחל לכולכם, לכל עם ישראל, שנה טובה. שנה של ביטחון, שגשוג ואחדות. למה אחדות? כי זהו צו השעה. זה גם הצו הברור שהציבור נתן בבחירות האלה".

    "בואו נדבר דוגרי. אנחנו רצינו להקים ממשלת ימין. לצערנו, זה לא התאפשר כי לא קיבלנו מספיק מנדטים לעשות זאת. גנץ רצה להקים ממשלה מהצד השני. גם הוא לא קיבל מספיק מנדטים לעשות זאת. לכן הממשלה היחידה שאפשר להקים היא ממשלת אחדות רחבה בינינו. הדרך היחידה להגיע לממשלה כזאת היא לשבת ולדבר. להגיע לאחדות ולפשרות בין המחנה הלאומי בראשותי שמאוחד כאיש אחד".

    "אני מודה ל-55 חברי הכנסת שעומדים איתן, לבין מחנה השמאל בראשות גנץ. צריך להגיע לאחדות, בלי פסילות. בלי חרמות, ביד מושטת לפיוס לאומי אמיתי. אם נדבר בראש פתוח ובנפש חפצה, נוכל להקים ממשלה טובה ורחבה לישראל. זה מה שהעם מצפה מאיתנו. אני מבקש להודות לכם, חברותיי וחבריי לליכוד, על התמיכה החד-משמעית וההתייצבות החשובה בעת הזאת. שנה טובה לכולכם".



    0 תגובות