גפני וליצמן המליצו על נתניהו: "הכרת הטוב"

    איתי גדסי No Comments on גפני וליצמן המליצו על נתניהו: "הכרת הטוב"

    יושבי ראש "יהדות התורה" ח"כ משה גפני וסגן השר יעקב ליצמן הגיעו לבית הנשיא והמליצו על ראש הממשלה בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה הבאה: "יש לנו הכרת הטוב לנתניהו ואנו בבלוק עם הליכוד והימין"

    צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו”ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן סגן שר הבריאות לנשיא המדינה רובי ריבלין: "כפי שהודענו, אנו ממליצים לך אדוני הנשיא להטיל את הרכבת הממשלה על יו”ר הליכוד ורה”מ בנימין נתניהו. מדובר בשותפות שאנו צועדים יחד. אצלנו כולם יחד ולא יהיו כאלה שיודיעו אחר כך אחרת. אחרי שנתיים בהם ספגנו הציבור החרדי גזירות רעות משר האוצר לפיד, השתדלנו לתקן את רוב הדברים בהם פגעו בנו. יש לנו הכרת הטוב לנתניהו ואנו בבלוק עם הליכוד והימין".

    "בבחירות שהיו עברנו מערכת הסתה מכוערת שלא היתה דוגמתה. מנחש איך היית אדוני הנשיא מגיב אם היו מכריזים ממשלה ללא אתיופים או ללא דרוזים וכדומה. היתה נשמעת קול זעקה ציבורית. אבל להכריז ממשלה ללא חרדים זה בסדר משום מה. הסיתו נגדנו בכל דרך וזה עבר את כל הגבולות. אנחנו נדרשים להקמת ממשלה ומקוים שאכן היא תקום במהרה".

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בהמלצה בפני הנשיא: "כפי שהבטחנו, סיעת 'יהדות התורה' ממליצה על בנימין נתניהו לראשות הממשלה. אנחנו לא יודעים למה נגזר על אזרחי המדינה עונש כזה, כבר שנה שהמדינה משותקת ואסור שזה יימשך. הייתה מערכת בחירות שהתמקדה בציבור החרדי, הסתה פרועה של שקרים שהשתוללה ברחובות, ואני מבקש בהזדמנות הזו מכבוד הנשיא לגנות זאת בתוקף ולעשות לזה סוף".



    0 תגובות