הרשימה המשותפת הודיעה: המלצתנו לא כוללת את חברי בל"ד

    איתי גדסי 1 Comment on הרשימה המשותפת הודיעה: המלצתנו לא כוללת את חברי בל"ד

    מצעד הממליצים ואלו שלא: חרף הדגשתם של נציגי הרשימה המשותפת כי ההמלצה על יו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ כוללת את חברי בל"ד, היום יצאה הודעה בה חברי בל"ד מודיעים כי לא ימליצו על גנץ | נתניהו צפוי לקבל 55 המלצות לעומת גנץ שיוותר מאחור עם 54

    ראשי הרשימה המשותפת צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מצעד הממליצים. לאחר שאתמול (ראשון) הודיעו נציגי חברי הכנסת של "הרשימה המשותפת" שבאו לבית הנשיא כי החליטו באופן תקדימי להמליץ על יו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ להרכיב את הממשלה, היום הודיע יו"ר הסיעה, ח"כ אחמד טיבי, כי ההמלצה אינה כוללת את שלושת הנציגים של מפלגת בל"ד.

    כזכור, בימים האחרונים דנו חברי הרשימה המשותפת האם להמליץ בפני הנשיא על גנץ ובכך לגרום למספר ממליצים גבוה לגנץ מנתניהו, או לדבוק בדרכם מאז ומעולם ולא להמליץ על אף אחד מן המועמדים. לאחר דיונים ארוכים החליטו להמליץ על גנץ אלא שכאמור, חרף הודעתם אמש, היום הודיעו כי בל"ד חוזרת בה מהחלטתה.

    יצוין כי אתמול הביעו גומרים בכחול לבן עדיפות לקבל את המנדט להרכבת הממשלה לאחר נתניהו. יתכן וחזרתם של בל"ד מההמלצה, תואמה עם המפלגה.

    היום צפויים מפלגות נוספות לעלות לבית הנשיא ולהמליץ על מועמדים להרכבת הממשלה. כפי הנראה, בסופו של יום, ראש הממשלה בנימין נתניהו יקבל את המנדט להרכבת הממשלה עם חמישים וחמישה ממליצים לעומת גנץ שיזכה בחמישים וארבעה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אדון ליברמן לא פריר הוא אדם עם זיקה יהודית מסורת ודת ואהבת הארץ ישראל הערבים יכולים לחלום שגבר כבר ישב אתם בממשלה ליברמן הימין מתאים לך יותר