אין נאמנות: לאחר שתקף את המשותפת ליברמן ייפגש עם בני גנץ

    איתי גדסי 1 Comment on אין נאמנות: לאחר שתקף את המשותפת ליברמן ייפגש עם בני גנץ

    לאחר שתקף בחריפות את הרשימה המשותפת ולאחר שגנץ כבר קיבל את תמיכתם להקמת הממשלה, הכל נראה מתוכנן כחלק ממהלך שנרקם מראש: בני גנץ שוחח הערב עם ליברמן השניים קבעו להיפגש מחר | נתניהו: "זה קרה בדיוק כפי שהזהרנו" | בליכוד תקפו: "השפל הכי גדול שפוליטיקאי יהודי יכול להידרדר"

    12:10
    19.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on 'חוק הרבנים' נגנז: ההתנגדות בקואליציה והמשמעות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רק שעה עברה מאז הודעת התמיכה ההיסטורית של חברי הכנסת הערביים שחלקם תומכי טרור בבני גנץ. ולאחר הודעת האי תמיכה של אביגדור ליברמן באף מועמד, אביגדור ליברמן הודיע הערב (ראשון): "‏היום בערב התקשר אליי בני גנץ ולבקשתו נקבעה פגישה למחר אחר הצהריים בתל אביב".

    ראש הממשלה הגיב לתמיכה הערבית בגנץ ואמר: "אזרחי ישראל, זה קרה בדיוק כפי שהזהרנו. הרשימה הערבית המשותפת המליצה על בני גנץ לראשות הממשלה. עכשיו יש שתי אפשרויות: או שתקום ממשלת מיעוט שנשענת על אלה ששוללים את ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ומהללים מחבלים שרוצחים את חיילינו ואת אזרחינו. או שתקום ממשלה לאומית רחבה. אני יודע מה התשובה וגם אתם יודעים, ולכן אני אפעל ככל שאני יכול להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה. אין פתרון אחר".

    היום תם סבב ההמלצות לנשיא: עד כה: 46 תומכים בבני גנץ, 40 תומכים בנתניהו. ישראל ביתנו לא תמכה באף מועמד.

    מחר צפויים להגיע לבית הנשיא נציגי יהדות התורה, ימינה, העבודה-גשר והמחנה הדמוקרטי.

    בנוסף קבע היום היועמ"ש של הכנסת עו"ד אייל ינון קובע בחוות דעת ששלח ליו"ר הועדה המסודרת מיקי זוהר כי ראשות הועדה המסדרת בכנסת (הועדה ששולטת בכנסת) תעבור למי שיקבל את המנדט להרכבת ממשלה, ואם המנדט יועבר כך גם ראשות הועדה.

    מוקדם יותר תקפו בימין את הודעת התמיכה הערבית בגנץ לאחר משא ומתן שניהלו בכחול לבן עם הרשימה המשותפת. השר יריב לוין: "זהו אירוע מביש כאשר הקואליציה של בני גנץ נחשפת, בניסיון להקים ממשלה שנשענת על הרשימה המשותפת. מדיניות הביטחון של ישראל לא יכולה להיקבע על ידי איימן עודה ואחמד טיבי שהינם תומכי טרור, פועלים בשירות הרשות הפלסטינית ומקדמים חרמות על ישראל ופגיעה בחיילי צה״ל".



    1 תגובות

    מיין תגובות