פרץ התחייב לגנץ לא לשבת עם נתניהו; "נחדש את תהליך השלום"

    איתי גדסי No Comments on פרץ התחייב לגנץ לא לשבת עם נתניהו; "נחדש את תהליך השלום"

    לקראת ההמלצות לנשיא: ח"כ עמיר פרץ נפגש עם יו"ר כחול לבן בני גנץ וסיכמו על מספר נושאים החשובים למפלגה, "חידוש תהליך השלום. חינוך חינם מגיל 0 ותוכנית הליסיניג לזוגות צעירים". פרץ אמר כי מפלגתו מחוייבת להחלפת שלטון נתניהו

    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי מפלגת העבודה – גשר ח"כ עמיר פרץ ואורלי לוי אבקסיס נפגשו לפני שעה קלה עם יו"ר מפלגת כחול לבן ח"כ בני גנץ לקראת טקס ההמלצות להרכבת הממשלה מסיעות הבית.

    פרץ דרש מגנץ מספר נושאים שתטפל בהם הממשלה שתקום אם תצליח לקום בראשות גנץ: "חידוש תהליך השלום ומעבר מהפקרה חברתית להשקעה חברתית, העלאת שכר המינימום, חוק חינוך חובה מגיל 0, ביטול מעמד עובדי הקבלן בישראל, הבטחת פנסיית מינימום של 6000 ש״ח לנכים ולגימלאים".

    עוד הוסיף פרץ: "טיפול במשבר הדיור הציבורי ומסלול ליסינג לדירה עבור זוגות צעירים כמו כן הדגישו כי יש להכין תוכנית חירום מקיפה להצלת מערכת הבריאות. עוד הדגישו כי יש לטפל בחקלאות בהתישבות העובדת ובעסקים הקטנים כדי להפוך אותם למנוף לעידוד הצמיחה".

    ראשי העבודה גשר הדגישו את המחויבות המלאה שלהם להחלפת הממשלה בראשות נתניהו והקמת ממשלה חדשה בישראל ולכן ימליצו בפני הנשיא על בני גנץ כמועמד להרכבת הממשלה. סוכם כי יימשכו המגעים בין כחול לבן והעבודה גשר כדי לקבוע את דרכי הפעולה וההכרעה בעתיד.

    יש לציין, כי פרץ לא ציין את המקור התקציבי למאות מיליארדי השקלים שמצריכה התוכנית שהעלה בפני גנץ. בפעם הקודמת אמר פרץ כי יעלה את המיסים על השכבה שמרוויחה מעל 40 אלף ש"ח בחודש ל-60% שיעור מס. בליכוד תקפו את פרץ וטענו כי הדבר יגרום לבריחת אנשי ההיי-טק מישראל.

     



    0 תגובות