- רדיו קול חי - -

אווירת חגים במרכז הרפואי שיבא

תקופת החגים דורשת התארגנות כוללנית, במיוחד כאשר מדובר במרכז רפואי גדול כמו שיבא, בו ישנם אלפי מאושפזים במחלקות השונות. למאושפזים אלו מתווספים גם בני משפחה מלווים ומבקרים שחשוב לספק גם עבורם את הנדרש לשהותם.

על מנת לתת מענה מספק ואיכותי ככל האפשר, נערך המרכז הרפואי שיבא עם מירב התנאים שיאפשרו אווירת חג כהלכה.

בימי ראש השנה יתקיימו מנייני תפילה כסדרם ע"י בעלי תפילה מנוסים בבתי הכנסת שברחבי מתחם המרכז הרפואי. תקיעות השופר תתקיימנה ע"י מתנדבים בכל המחלקות בכדי לאפשר גם למי שנבצר ממנו לרדת ממיטתו לקיים את מצוות היום כהלכתה. סעודות חג מלאות ועשירות בכשרות בד"צ העדה החרדית יוגשו בחדר אוכל ייעודי למאושפזים וגם למלוויהם.

גם  בחג הסוכות יתקיימו מניינים ע"י בעלי תפילה, יוגשו סעודות חג טעימות וכמובן יוצבו סוכות ברחבי בית החולים. ארבעת המינים יעמדו לרשות המאושפזים ובני משפחותיהם.

"הנהלת המרכז הרפואי שיבא רואה חשיבות גדולה בהנגשת שירותינו עבור כל המגזרים בישראל" אומר יהודה קטורזה סמנכ"ל לוגיסטיקה במרכז הרפואי שיבא "גם השנה, עשינו מאמצים רבים לאפשר לציבור שומרי התורה והמצוות להרגיש את אווירת החגים ולקיים את ההלכות והמנהגים החשובים. חשוב לציין שההשקעה הזו בתקופת החגים הינה חלק מהשקעה מערכתית כוללת במשך כל ימות השנה, בהם אנו מפעילים מגוון בתי כנסת בנוסחי תפילה שונים, מגישים סעודות שבת למאושפזים ובני משפחותיהם ונותנים דעתינו כל העת כיצד ניתן להתאים את המרכז הרפואי לכל הבא בשעריו. אנו מקווים שההשקעה תישא פרי ותסייע לכולם לעבור את החגים בצורה הטובה ביותר לקראת שנה טובה ובריאות איתנה".

גם בימות השגרה ולאורך השנה כולה, מציע האגף לנשים ויולדות מענה איכותי לציבור שומרי תורה ומצוות הכולל 3 ארוחות למהדרין – בכשרות בד"צ עדה חרדית, מענה הלכתי שוטף באמצעות המוקד ההלכתי, ותנאים לשמירת שבת כהלכתה. כמו כן, בימי שבת וחג, וכחלק מהנגשת השירות עבור כל המגזרים,  מציע המרכז הרפואי שיבא בעצמו ארוחות בכשרות בד"צ עדה חרדית גם למלווים ובני משפחה ללא תשלום כלל.