- רדיו קול חי - -

לפיד קורא לליכוד להדיח את נתניהו ולהצטרף לממשלה אנטי יהודית

יו"ר כחול לבן, בני גנץ פתח היום (חמישי) את ישיבת סיעת כחול לבן והתייחס לניצחון היחסי בבחירות וחוסר ההכרעה סביב זהות ראש הממשלה: "העם בחר אחדות. העם בחר בישראל לפני הכל. כחול לבן היא המפלגה הגדולה ביותר. נתניהו לא הצליח להשיג את הגוש החוסם הפוליטי שאליו שאף – 61 חברי כנסת".

גנץ קרא לפרק את גוש הימין לצורך הקמת ממשלת אחדות: "מלאכת הרכבת הממשלה החלה. כדי להקים ממשלת אחדות, לא באים עם בלוקים פוליטיים וספינים אלא באים מתוך כנות, ממלכתיות, אחריות ורצינות. אני מעוניין ומתכוון להקים ממשלת אחדות רחבה בראשותי. ממשלת שיתוק לאומי לא תיטיב עם העם".

ח"כ יאיר לפיד קרא לממשלת אחדות ולהדיח את נתניהו שנבחר לראשות הליכוד בצורה דמוקרטית בניגוד לכחול לבן: "אם ביבי יזוז הצידה, תהיה פה ממשלת אחדות. ממשלה עם כל מי שמאמין שצריך פה נישואין אזרחיים, ביטול חוק המרכולים, תחבורה בשבת. בלי כתבי אישום ובלי שחיתות. ולאור מה שקורה עכשיו, ממשלה שתשנה את חוק הבחירות, כדי שאי אפשר יהיה לגרור אותנו לבחירות כל שלושה חודשים. זו המטרה של בלוק הסחטנים והקיצונים שהוא הקים אתמול".

עוד הוסיף לפיד, "העם לא נתן בו אמון – הוא מנסה להחליף את העם. כמו המפ"איניקים ב-77. העם לא רוצה אותו, הוא רוצה להחליף את העם. אסור לתת לו לגרור אותנו לעוד מערכת בחירות. המטרה שלנו היא להקים ממשלת אחדות ליברלית. זו המטרה שלנו. על זה הלכנו לבחירות. כדי להקים ממשלת אחדות ליברלית. עם ליברמן. עם הליכוד בלי נתניהו".