כך ניצלו ב"מרכז אחים" את יום הבחירות

    קלמן טלר No Comments on כך ניצלו ב"מרכז אחים" את יום הבחירות
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בר בי רב דחד יומא. בעיצומו של יום הבחירות, התכנסו אנשי עסקים חרדים העובדים ב'מרכז אחים ליזמות ועסקים' וניצלו את היום החופשי לשיעור תורני מרתק ודיון הלכתי תחת הכותרת 'האם צריך לקיים הסכמי בחירות'.

    את השיעור העביר עורך הדין משה מורגנשטרן המשמש כיועץ המשפטי של סיעת יהדות התורה וחבר מועצת עיריית בני ברק, שהתפנה מהעיסוק האינטנסיבי בעיצומו של יום הבחירות והקדיש זמן ארוך להרצאה ודיון ההלכתי.

    הדיון התבסס על מקרה שהובא בפני בית הדין הרבני האזורי בתל אביב יפו ובית הדין הרבני הגדול בירושלים בנוכחותו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, שבו תבעו נציגי אגודת ישראל ברחובות את נציגי המפד"ל על אי קיום הסכם שנחתם לפני הבחירות שעל פיו אחד מנציגי המפד"ל היה צריך להתפטר.

    המשתתפים, שבימים רגילים טרודים בניהול העסקים שלהם, דנו בסוגיות הלכתיות כמו 'אסמכתא' 'דבר שלא בא לעולם', דיני קנין וכוחו של הציבור, לפי דעות הפוסקים השונים ולאור מקרים דומים שנידונו בעבר במקורות ההלכתיים.

    השיעור נערך במסגרת 'סמארטי' מיזם התוכן לאנשי עסקים חרדים, שעורך הרצאות מעשירות ותוכן עסקי באווירה חרדית.

    לדברי אהרון גפני מנכ"ל מרכז אחים ליזמות ועסקים: "מרכז אחים קנה לעצמו שם של מתחם המספק אווירה עסקית ברמה הכי מקצועית שיש, עם שמירה על אורח חיים חרדי מוקפד. בדומה למיזמים שקיימים בעולם העסקי, גם מיזם 'סמארטי' הפועל במרכז אחים ומחוצה לו, מאפשר לאנשי עסקים חרדים להרחיב אופקים ולהעשיר את הידע המקצועי, אך באווירה חרדית הולמת וראויה"



    0 תגובות