נתניהו באזכרת פרס: "צו השעה – אחדות"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו באזכרת פרס: "צו השעה – אחדות"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס באזכרת נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס ז"ל להתפתחויות הפוליטיות ואמר: "אני קורא לכל מי שמאמין במדינה יהודית ודמוקרטית להתכנס ולהקים ממשלה רחבה"

    נתניהו וגנץ צילום: עמוס גרשום, לע"מ
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס באזכרת נשיא המדינה שמעון פרס להתפתחויות הפוליטיות תוך קישור הדברים למורשתו של פרס. "אני מוסיף עוד נקודה אקטואלית: כשלא הייתה הכרעה ברורה בבחירות לכנסת, שמעון צידד באחדות העם. הוא ויצחק שמיר הסכימו לשתף פעולה – כדי לנווט את דרכה של ישראל לחוף מבטחים".

    נתניהו קרא לגנץ שישב למולו: "וגם בבחירות האלו אין הכרעה ברורה, ואני קורא לך בני – כמצוות הנשיא, הבה נפעל יחד כדי להביא גם הפעם את מדינת ישראל לחוף מבטחים. אני מציע שניפגש בהקדם האפשרי בלי תנאים מוקדמים כדי לשתף פעולה בהקמת ממשלת אחדות רחבה של כל אלה שמאמינים בישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. אין שום סיבה שנלך לבחירות נוספות. אני נגד זה. ממשלת אחדות רחבה זהו צו השעה!"

    "שמעון פעל לקידום זכויותינו ויצר קשר עם מדינות רבות להשגת נשק עבור ישראל. שמעון האמין שעם קטן מוכרח להתנהל בזהירות יתירה. המבצע באנטבה הוא דוגמה מובהקת לאומץ של שמעון. הוא כשר ביטחון בממשלתו של רבין דחף לקידום המבצע. לא אשכח אף פעם את הדמעה שהזיל שנודע לו על נפילת אחי יוני וגם הוא אף פעם לא שכח וסיפר לי על כך".

    נתניהו הזכיר את מעורבותו של פרס בקידום השלום: "שמעון חתר תמיד לשלום וכנשיא בזמן צוק איתן הוא הגן בלהט על זכויות החיילים במלחמה".

    לסיום קרא נתניהו שוב לאחדות: "הבה נתגייס כולנו למען אחדות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין גבול לציניות של האיש הזה.
      גנץ, אתה יכול להגיע עם העבודה ומרץ כגוש. אני בטוח שהימין החדש ישמחו לשבת איתם.