ראשי מפלגות הימין חתמו: "מועמדנו לראשות הממשלה – בנימין נתניהו"

    איתי גדסי No Comments on ראשי מפלגות הימין חתמו: "מועמדנו לראשות הממשלה – בנימין נתניהו"

    לאחר הפגישה המשותפת אתמול (רביעי), היום התכנסו שוב ראשי מפלגות הימין והחרדים וחתמו על מסמך בו הצהירו כי גוש הימין ינהל משא ומתן במשותף על בסיס עקרונות כללים ומועמדותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשות הממשלה

    המחנה הלאומי
    נתניהו וראשי בלוק הימין
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי מפלגות הימין חתמו על מסמך בו הצהירו כי מועמד הימין לראשות הממשלה הוא בנימין נתניהו. "מועמדנו לראשות הממשלה הוא בנימין נתניהו, ננהל מו"מ קואליציוני במשותף, אף מפלגה לא תיכנס לשום ממשלה מבלי כל יתר המפלגות", נכתב המפלגה.

    הפגישה בין ראשי המפלגות התקיימה בשעה האחרונה, לאחר נפגשו אתמול אחר הצהריים וסיכמו על העקרונות. המפלגות התנו את החתימה בשמירה על עקרונות כללים. השר דרעי שנבצר ממנו מלהשתתף בפגישה אישר את הנוסח טלפונית ויחתום בהקדם.

    כפי שפורסם, לפני זמן קצר קרא ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ לחבור אליו להקמת ממשלת אחדות. "במהלך הבחירות קראתי להקמת ממשלת ימין. אבל לצערי תוצאות הבחירות מראות שהדבר לא אפשרי. העם לא הכריע בין שני הגושים. לכן אין ברירה אלא להקים ממשלת אחדות רחבה, רחבה ככל האפשר, שמורכבת מכל אותם גורמים שמדינת ישראל יקרה להם".

    "אתמול נפגשתי עם חבריי למפלגות הימין וסיכמנו שאנחנו הולכים כגוש אחד עם נציגות אחת משותפת למשא ומתן. עכשיו אני קורא לך, ח"כ בני גנץ: בני, עלינו להקים ממשלת אחדות רחבה עוד היום. העם מצפה מאיתנו, משנינו, שנגלה אחריות ושנפעל לשיתוף פעולה".

    "לכן אני קורא לך – בני, בוא ניפגש היום, בכל שעה, בכל עת, כדי להניע את המהלך הזה שהוא צו השעה. אסור לנו ואין שום סיבה להגיע לבחירות שלישיות – אני נגד זה. צו השעה – ממשלת אחדות רחבה, עוד היום", אמר נתניהו.

    לשכת ראש הממשלה פנתה ללשכת בני גנץ לתיאום פגישה בארבע עיניים עוד היום.



    0 תגובות