עו"ד קורב: "החלטה בעניין השימוע של נתניהו יכולה לקחת מספר חודשים"

    אסתי פלד 1 Comment on עו"ד קורב: "החלטה בעניין השימוע של נתניהו יכולה לקחת מספר חודשים"

    התובע לשעבר במשפט אולמרט עו"ד אורי קורב בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' התייחס לתהליך השימוע שיעבור ראש הממשלה בקרוב: "היועמ"ש רוצה לקבל את ההחלטה בתיקי נתניהו לאחר השימוע יחד עם פרקליט המדינה היוצא שי ניצן. לכן אני מעריך שבסמוך לפרישתו תתקבל החלטה" | האזינו

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יהתובע במשפט אהוד אולמרט עו"ד אורי קורב שראש הממשלה פנה אליו שייצג אותו בשימוע, בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, מסביר על ההליך המשפטי בשימוע: "השאלה היא אם ראש הממשלה יבקש להסיר לו את החסינות. השימוע מתחיל רק בשני לאוקטובר וגם אח"כ ראש הממשלה ייתן ליועמ"ש את התשובות שלו לחשדות. השימוע לא יסתיים בשלושה ימים. ורק לאחר חודש היועץ יצטרף לשבת על התשובות לכל המוקדם לפחות כחודש וחצי. ועד אז נדע אם יש ממשלה או לא".

    נתניהו מעדיף להיות על כס ראשות הממשלה לאחר השימוע, "אם ראש הממשלה יכהן בתפקידו ושם החוק יחול עליו שיוכל להמשיך לכהן בתפקידו עד לפסק דין חלוט. אני מניח שראש הממשלה מתכונן רק לעניין של השימוע".

    FORMER ISRAELI PRIME MINISTER EHUD OLMERT CORRUPTION TRIAL

    עו"ד אורי קורב | פלאש 90

    תהליך משפטי יכול לקחת מהר, אך עד פסק דין חלוט זה יכול לקחת שנים מסביר קורב, "התהליך אצל אולמרט לא היה שימוע כי הוא וויתר עליו ולכן זה היה מהר יותר. העניין לקח כחצי שנה. לאחר שאולמרט הגיש בג"ץ לדחות את השימוע לקח כמעט שנה עד פסק דין".

    קורב מגלה כי "היועמ"ש רוצה לקבל החלטה בעניין השימוע של נתניהו יחד עם פרקליט המדינה היוצא שי ניצן, לכן סמוך ליציאתו מהמערכת תתקבל החלטה בעניינו של ראש הממשלה".



    1 תגובות

    מיין תגובות