נתניהו: "או הקמת ממשלה בראשותי או הקמת ממשלה מסוכנת בתמיכת הערבים"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "או הקמת ממשלה בראשותי או הקמת ממשלה מסוכנת בתמיכת הערבים"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ממצמץ מול ליברמן ומבהיר בצורה חד משמעית איזו ממשלה יכולה לקום בישראל. נתניהו הזהיר כי בעת הביטחונית המתוחה הזו, "אסור שתקום ממשלה שנשענת על המפלגות הערביות האנטי-ציוניות" | ליברמן מתנגד להקמת ממשלה שנשענת על קולות הערבים | מועד ג' לבחירות מתקרב

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יום לאחר תוצאות הבחירות: ראש הממשלה  ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת, דיווח על הקמת צוות למשא ומתן שיכלול את כל נציגי הימין והחרדים. הצוות ינהל מו"מ מול המפלגות השונות שירצו להצטרף להקמת ממשלה בראשות נתניהו. בראש הצוות יעמוד השר יריב לוין.

    בפתח ההצהרה סיפר ננתיהו על המפגש הדרמטי היום: "אני מגיע לכאן למפגש עם ראשי מפלגות במחנה הלאומי: הליכוד, ש"ס, יהדות התורה, האיחוד הלאומי, הבית היהודי והימין החדש. אנחנו החלטנו פה אחד שאנחנו הולכים יחד למו"מ להקמת ממשלה בראשותי. אנחנו ננהל את המו"מ מתוך נציגות אחת משותפת לכל המפלגות. השר יריב לוין יעמוד בראשה עם נציגים מכל אחת ואחת מהמפלגות".

    ראש הממשלה הבהיר את האפשרויות העומדות בפני כחול לבן וליברמן: "לאחר שהקמנו את גוש מפלגות הימין קיימות רק שתי אפשרויות: או ממשלה בראשותי או ממשלה מסוכנת הנשענת על המפלגות הערביות".

    נתניהו הוסיף: "בעת הזאת יותר מאי פעם, בייחוד מול האתגרים הביטחוניים והמדיניים העצומים שעומדים על הפרק, אסור שתקום ממשלה שנשענת על המפלגות הערביות האנטי-ציוניות".

    "נעשה כל מאמץ כדי למנוע ממשלה מסוכנת כזאת. זו המחויבות שלנו לביטחון מדינת ישראל, זו המחויבות שלנו לבוחרינו".

    נתניהו הודה לחברי הליכוד על התמיכה בו, "אתם התבטאתם בצורה חדה וברורה, זה חשוב שהציבור שמע את זה ואני מאוד מעריך את זה. אנחנו הולכים יחד והמחנה הלאומי הולך יחד, ובעזרת השם נקים יחד ממשלה חזקה, ציונית וטובה למדינת ישראל". סיים ראש הממשלה את הצהרתו.

    אביגדור ליברמן הודיע היום כי יתנגד להקמת ממשלה שנשנענת על קולות הערבים, לאחר שדווח אתמול כי גנץ התקשר ראשון לאיימן עודה מייד לאחר תוצאות הבחירות. הקמת גוש הימין מול כחול לבן מזרז את הבנה כי ייתכן וישראל תלך לבחירות מועד ג'.



    0 תגובות