- רדיו קול חי - -

בכירי הליכוד מגבים את נתניהו: "מועמד הליכוד היחידי"

בעקבות תוצאות הבחירות וברקע הקריאות משמאל לחתור תחת נתניהו בליכוד ולהחליף אותו, בכירי הליכוד מוציאים הודעות גיבוי לראש הממשלה ואומרים כי הוא מועמד הליכוד היחידי לתפקיד ראש הממשלה, וכי לא יסכימו לשום מהלך של החלפת נתניהו בעודו מכהן.

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אמר: "עלינו להמתין לתוצאות האמת שיכולות לשנות משמעותית את תמונת המצב. גם לפי המדגמים יש רוב ממליצים לראש הממשלה נתניהו ולגוש הימין, כיוון שהרשימה המשותפת לא תהיה חלק מאף ממשלה שתקום והצגתה כחלק מגוש השמאל היא פיקציה. לכן, יש להטיל על ראש הממשלה את הרכבת הממשלה".

ח"כ ‏גדעון סער אמר: "כרגיל נחכה לתוצאות האמת אל תבנו על סדקים בליכוד. אנחנו ביחד בימים יותר טובים ובימים יותר קשים הכותרות היחידות שיצאו לכם הערב זה מנאומו של ראש הממשלה".

שר האוצר משה כחלון אמר: "מנהיג תנועת הליכוד הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו והוא המועמד הבלעדי מטעמה להמשיך ולכהן כראש ממשלה".

שר התיירות יריב לוין אמר: "כדי להיחלץ מהמבוי הסתום שאנחנו נמצאים בו, כחול לבן חייבת להוריד את הדרישה להכתיב לנו ולמיליון אנשים שהצביעו לליכוד בראשות בנימין נתניהו מי יעמוד בראש הליכוד. זה לא יקרה ומי שרוצה ממשלה עם הליכוד צריך לקבל את העובדה הזו".

ח"כ מיקי זוהר אמר: "תוצאות האמת הן שיקבעו לאן המדינה הולכת ולא המדגמים. תודה לכל חברי, פעילי ומצביעי הליכוד.. אנחנו פה בזכותכם ותמיד נישאר כאן למענכם. כולי תקווה שבע"ה תימצא הדרך להקמת ממשלה ימנית בראשות נתניהו בדיוק כפי שהבטחנו לציבור".