נתניהו: "הזוי להקים ממשלה שנשענת על מפלגות ערביות"

    עמית דניאל No Comments on נתניהו: "הזוי להקים ממשלה שנשענת על מפלגות ערביות"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם נאום ניצחון ואמר: "שוחחתי עם המפלגות השותפות למחנה הלאומי וסיכמנו על הליכה משותפת" | על הדיווח על פגישה בין גנץ לעודה: "הזוי להישען על מפלגות אנטי ציוניות שתומכות במחבלים צמאי דם"

    נתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם בכינוס מטה הליכוד בגני התערוכה בתל אביב והתייחס לתוצאות המדגמים. "חברי הליכוד שותפיי לדרך, כפי שאתם רואים אני צרוד. זה בא מהיום האחרון. אבל עדיף לאבד את הקול מאשר לאבד את המדינה. באתי לכאן הערב עם רעייתי שרה, כדי לומר לכם תודה. תודה מעומק ליבנו. אנחנו אוהבים אתכם ואנחנו מאמינים בכם".

    "עברנו כולנו מערכת בחירות קשה מאין כמוה ואני רוצה להודות תחילה לשרות ולשרים של הליכוד לחברות ולחברי הכנסת של הליכוד. פעלנו כתף אל כתף בלכידות במערכת הבחירות ונעמוד יחד מלוכדים במשימות שלפנינו, למען הליכוד ולמען ישראל. אני רוצה להודות לראשי הערים ולראשי הסניפים, לכל המתנדבים ולכל אחד ואחת ממכם.

    "מערכת הבחירות היתה קשה ובהזדמנות הזו אני רוצה להודות למטה הפנטסטי שלנו הבלתי רגיל. כולנו יחד עמדנו במערכה שהיתה כל כך מוטה על ידי תקשורת חד צדדית נגדנו, כל כך לא הוגנת. זה לא הרתיע אותנו ולא עצר אותנו. פעלנו יחד והבאנו הישגים שלא יאומנו מול חד צדדיות כזו. אתם עשיתם את זה.

    "אנחנו עדיין מחכים לתוצאות האמת אבל דבר אחד ברור, מדינת ישראל, נמצאת בנקודת זמן היסטורית. אנחנו עומדים בפני הזדמנויות כבירות ובפני אתגרים כבירים, אתגרים ביטחוניים ומדיניים ובראשם האיום הקיומי הנשקף מאיראן וגרורותיה בו אנו נלחמים ללא לאות וללא מורא.

    "בשנים האחרונות הבאנו עצמה בטחונית שגשוג כלכלי ופריחה מדינית שלא היה כדוגמתם בתולדות ישראל. אנחנו חייבים להבטיח שההישגים הללו שהשגנו כולם בעמל רב ישארו בשנים הבאות.

    "בזמן הקרוב תוצג תכנית המאה של ידיד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ והאופי שבו תוצג התכנית תעצב את ישראל לדורות. בעת הזו, ישראל זקוקה לממשלה חזקה, ממשלה יציבה, ממשלה ציונית. ממשלה שמחויבת לישראל כמדינת הלאום של העם היהודי.

    "לא תהיה ולא יכולה להיות ממשלה שנשענת על ידי מפלגות ערביות אנטי ציוניות. מפלגות ששוללות את עצם קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. מפלגות שמאדירות ומהללות מחבלים צמאי דם שרוצחים את חיילנו אזרחינו וילדנו זה פשוט לא עולה על הדעת.

    "שוחחתי הערב עם כל שותפות הליכוד למחנה הימין, כולן הביעו התחייבות חד משמעית להליכה משותפת עבור המטרות הללו.  בימים הקרובים ניכנס למשא ומתן כדי להקים ממשלה ציונית חזקה וכדי למנוע ממשלה אנטי ציונית מסוכנת. ממשלה שמאגדת רבים בעם.

    "אני מודה לכם מעומק ליבי למשפחתי האהובה, לרעייתי שרה ולבניי יאיר ואבנר, אתם משענת חיי. ואתם, חברי וחברות הליכוד היקרים, אתם המשענת שלנו. תודה על כל האהבה והתמיכה. אמשיך לשמור על ימדינת ישראל מתוך שליחות עמוקה. בעזרת השם נעשה ונצליח", אמר נתניהו.



    0 תגובות