גפני: "אנחנו הולכים עם הימין; לא נשב עם לפיד"

    איתי גדסי 1 Comment on גפני: "אנחנו הולכים עם הימין; לא נשב עם לפיד"

    חבר הכנסת משה גפני נאם במטה המפלגה: "הקב"ה אתנו – אין לנו מה לדאוג; אנחנו הולכים עם הימין כי הם אנשים מסורתיים"

    גפני צילום: פלאש 90
    12:16
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on נעצרו מחבלים שהיו מעורבים בפיגועי ירי ומטענים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, נאם נאום ניצחון ואמר: "אנחנו שהסתובבנו בערים ראינו את המכשולים שעברנו. אנחנו יודעים שעשינו קידוש השם שאין כדוגמתו, אתם עשיתם קידוש השם, אתם עשיתם את הצלת כבוד התורה. היו שחשבו שלא נשיב מלחמה והנה, השבנו מלחמה ובכל מקום ומקום היתה ליהדות התורה עליה".

    "אנחנו לא מזגזגים. אנחנו לא אומרים שיום אחד אנחנו הולכים עם נתניהו ויום אחד עם בני גנץ. אנחנו הולכים עם נתניהו בגלל שהוא עומד בראש מחנה הימין ואנחנו הולכים עם הימין כי הם אנשים מסורתיים", אמר.

    "פונים אלינו גם עכשיו ואנחנו מפלגה מחוזרת אבל אנחנו עקביים. היינו ונהיה. אני לא יודע מה התוצאות האמיתיות. במדגם הקודם היה פער לטובתנו לתוצאות המנדטים של 4 מנדטים. אנחנו הולכים יחד בכל הכח כדי שתוקם ממשלה שתשמור על היהדות. אנחנו לא נגד ממשלת אחדות אבל זה לא יכול לכלול את לפיד".

    "אנחנו נרצה שיימשך התהליך הזה שבו אנחנו הולכים יחד. אנחנו רואים את מה שקורה במקומות אחרים ואננו מתגאים במה שאנחנו עושים יחד. הכינוס שהיה בירושלים לפני הבחירות עם כל גדולי התורה וצדיקי הדור, גדולי האדמורי"ם שליט"א. מעמד של מאות אלפים שעין לא ראתה כזה דבר הרבה שנים. אני מציע לא לדאוג. הקב"ה אתנו. תודה לכם, ראשי המטות, ראשי הסניפים וחברי הכנסת. תודה לכולם".



    1 תגובות

    מיין תגובות