גפני במשדר המרכזי: "לא נשב עם לפיד"

    אסתי פלד No Comments on גפני במשדר המרכזי: "לא נשב עם לפיד"

    ח"כ משה גפני מראשי יהדות התורה בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התייחס לתוצאות המדגמים: "הישג גדול ליהדות התורה 8 מנדטים. אני מאמין שהמספר יכול לגדול" | הקואליציה שבפתח: "נתניהו לא יפר את הברית עם החרדים. אנחנו הולכים אתו. אם הוא יפר את הברית, הוא יאבד את המשענת שלו"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה גפני מראשי יהדות התורה התראיין ל'משדר המרכזי' לאחר פרסום תוצאות המדגמים, גפני שמח על הערכות הראשונות, "אני שמח שמבחינת היהדות החרדית הגענו ל-8 מנדטים. אם יש שינוי קטן במנדטים ביבי יהיה ראש ממשלה. במידה ולא אנחנו נצטרך לשבת ולחשוב מה הלאה".

    על הקמת הממשלה וצירוף מפלגות נוספות שלא מהימין לקואליציה: "ברגע שאתה נמצא באופן משמעותי כנראה שאי אפשר לעשות דברים בלעדינו יש לנו עקרונות ואם הם יושמו נשב ואם לא לא נשב. אנחנו לא נשב עם לפיד. אנחנו לא מזגזגים אמרנו שאנחנו הולכים עם נתניהו ולא נחליף אותו. להערכתי נתניהו לא יילך ללא החרדים כי הוא יאבד את המשענת שלו".

    גפני תקף את ליברמן על רקע הגדלת כוחה של הרשימה הערבית: "אייוט ליברמן נתן לאיימן עודה את המנדטים לערבים במתנה בגלל העלאת אחוז החסימה. עודה לא יכול להיות בקואליציה".

    גפני לא מתרגש מתוצאות המדגמים: "אני על שיחתי עם ראש הממשלה לא נותן מידע. במערכת הבחירות ראינו שהתוצאות של היהדות החרדית הולכים להיות לטובה. אנחנו מקבלים 8 ולא נופתע אם נקבל יותר. ראינו את העבודה הבלתי רגילה. תוצאות האמת של הפעם הקודמת היו שונות".

    האם במפלגה מצטערים על שלא השאירו קשר כלשהו עם גנץ? גפני: "אם היינו מפלגה פוליטית יש היגיון בכך. אנחנו מפלגה לא רק פוליטית אלה יש לנו עקרונות. מאז ומתמיד אנחנו אומרים שהולכים עם הימין מכיוון שהציבור המסורתי נמצא בימין. אפי' אם יש הפסד לפעמים זה לא בא בחשבון".

     



    0 תגובות