גפני: "החילונים נוהרים לקלפיות"

    איתי גדסי 2 Comment on גפני: "החילונים נוהרים לקלפיות"

    משה גפני מראשי יהדות התורה דיווח לפעילי המפלגה על המצב הקשה כרגע בשטח: החילונים נוהרים לקלפיות. הם עובדים באמת קשה כדי לנצח אנחנו צריכים לעבוד קשה ובאמת מולם" |בשעות האחרונות הוכרז על גיוס חירום באגוד"י בכדי להביא למאה אחוז הצבעה

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לחץ גדול בשעות שנותרו: יו"ר ועדת הכספים משה גפני סיפר לפני זמן קצר במטה הבחירות של יהדות התורה על המצב העגום כרגע של המפלגות החרדיות מול ההתגייסות המוחלטת של החילונים שהכריזו מלחמה בדת: "המציאות היא שהחילונים נוהרים לקלפיות. אלו מחזות שלא ראינו בעבר. נכון שגם אצלנו רבים באים להצביע אך עדין זה לא מספיק. צריך לעשות מאמץ של השעות האחרונות להביא את כולם"

    עוד הוזיף גפני: "ככל שיבואו יותר להצביע הסכנה לעולם התורה תהיה פחותה. לכו לשכנע אנשים שלא יודעים כל כך את ההבדלים. צריך ללכת ולשכנע אותם. לא יכול להיות שהחילונים שנלחמים בנו עובדים באמת ואנחנו לא נעבוד בכל הכוח".

    בתוך כך, אגודת ישראל: בתום שיחת ועידה בין חכ”י אגו״י הוחלט על גיוס חירום של נציגי הקהילות השונות למטה המרכזי בפ”ת, בפיקודו של פרץ אברומוביץ, כדי לוודא 100% הצבעה בשעות הקרובות.

    יו”ר יהדות התורה יעקב ליצמן מסייר כעת במטה דתי לאומי של יהדות התורה בבת ים

    WhatsApp Image 2019-09-17 at 18.12.58 WhatsApp Image 2019-09-17 at 18.12.59

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      התבטאות מגעילה שאינה ראויה לנציג חרדי!!

    2. 1

      אני משתגעת מהקטע הזה שמדברים על זה כבר מהבוקר ויש את האנשים שלא מבינים…..ללללללממממההה???..
      מה יש לכם???אני לא מבינה אתם רוצים מדינה נגד התורה???? לכו ותצביעו זוהי השעה האחרונה וגם השעה הגורלית למדינת ישראל
      אם אתם רוצים לראות איך תראה המדינה שלנו אם השמאל יעלה אז תכנסו לאתר :"הדברות" ותראו שיש שם מקום שניתן לצפייה ל"תסריטים שממחישים כיצד המדינה תראה אחרי ההשתלטות החילונית" שווה צפייה אולי זה קצת יעלה לכם את המצפון……תתעוררו