נשיא המדינה בכנסת: "לא אני אקבע מי יהיה ראש הממשלה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נשיא המדינה בכנסת: "לא אני אקבע מי יהיה ראש הממשלה"

    נשיא המדינה ביקר בכנסת והיה אורחה של ועדת הבחירות המרכזית, הנשיא ברך את חברי ועדת הבחירות המרכזית ואת עבודתם המקצועית

    ריבלין צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    21:21
    23.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on ליל שימורים: משפחה חולצה בנס מדירה בוערת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר היום (שלישי) בכנסת כאורחה של ועדת הבחירות המרכזית, יו"ר הועדה השופט חנן מלצר ומנכ"לית הועדה עו"ד אורלי עדס. הנשיא ביקר במרכז השליטה של הועדה המחובר לכל מחוזות ההצבעה ושמע על אחוזי ההצבעה נכון לשעה זו לצד חריגות שדווחו במהלך הבוקר.

    השופט והמנכ"לית הודו לנשיא על ביקורו המחזק והזכירו כי הוא הופך למסורת לאחר שהגיע אל הכנסת לפגוש בהם גם בבחירות הקודמות השנה.

    "באתי לכאן כדי להודות לכם," אמר הנשיא לחברי הוועדה והוסיף: "אתם מוכיחים מקצוענות וענייניות וחשוב שנזכור כולנו שגם אם אנחנו במחלוקות, כולנו יחד."

    עוד אמר הנשיא: "באתי כדי לומר לכם ולעם כולו שהמערכת שמופקדת על תהליך הבחירות שלנו עושה כל שהיא יכולה וכל שצריך על מנת להבטיח בחירות ללא תקלות. זו מערכת שעומדת על המשמר בהערכות שמאז ומתמיד היתה מצוינת וידעה לתת מענה לכל תקלה או תקרית בזמן אמת. תודה רבה לכם על כך, בשמי ובשם העם כולו, יש לנו על מי לסמוך."

    מוקדם יותר היום, מימש הנשיא את זכות ההצבעה שלו לכנסת ה-22 וקרא לכל אזרחי ישראל לצאת להצביע ואמר: "לא הנשיא ולא ראשי המפלגות יקבעו מי יהיה ראש הממשלה הבא- רק אתם המצביעים היום."



    0 תגובות