צפו: כך חשף ישי ריבו לראשונה את אלבומו 'אלול תשע"ט'

    דוד קליגר 7 Comment on צפו: כך חשף ישי ריבו לראשונה את אלבומו 'אלול תשע"ט'

    רגע לפני יום ההולדת ה-30 משיק ישי ריבו את האלבום הרביעי 'אלול תשע"ט', את החשיפה בחר ריבו לעשות בתוכנית 'מוצ"ש חי' עם מנחם טוקר • צפו בקטע מהראיון והאזינו לתוכנית המלאה

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום שנה מצוינת של הישגים מוזיקליים מאז יציאת האלבום "שטח אפור", אלבום שאף זכה למעמד של פלטינה והמופע המרגש מכל בקיסריה, ואחרי דואט שכמוהו עוד לא היה, עם "נפשי" שחולל מהפכה הגיע לכל מקום בעולם היהוד ורגע לפני יום הולדת 30 – משחרר ריבו את האלבום הרביעי והמסקרן.

    "אווירת אלול של הישיבות חסרה לי" מגלה ישי, "האוירה של חודש אלול בישיבות, מכינה אותך נכון ליום הדין והימים הנוראים. ככל שאנחנו מתקדמים לעשרת ימי תשובה, אני מצליח לשחזר קצת את התחושות של שאווירת אלול מכניסה אותך ומכינה אותך לראש השנה ויום כיפור. כל החודש הזה הוא הזדמנות להגיע לימים הקדושים האלה הרבה יותר מוכן…"

    את האלבום השיק וחשף ריבו לראשונה בתוכנית 'מוצ"ש חי' עם מנחם טוקר ב'קול חי', במהלכה הגדיר את עצמו ואמר שהוא זמר דתי ששר על אמונה ומי שמתחבר לזה ברוך הבא.

    האלבום אלול תשע"ט כולל שירים ופיוטים באווירת ימי הרחמים והסליחות לצד שירים מקוריים חדשים. באלבום פיוטים מכל העדות והמסורות: אוחילה האשכנזי לצד לך א-לי הספרדי, פיוט מרוקאי לצד לחן של הרב קרליבך וגם הלהיטים נפשי עם מוטי שטיינמץ סדר העבודה המרגש והלב שלי הפופולרי.

    צפו בקטע מתוך הראיון והאזינו לתוכנית המלאה:

    האזינו לשיר הנושא של האלבום:



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      אין על ישע האומן הכי טוב

    2. 6

      אין עלייך בעולםםםם
      אלבום מושלםםםם

    3. 3

      ישי המושלםםםם

    4. 2

      אין עליו אבא שלי משוגע עליו ברמות מפחידות….