פרוש לחסידי חב"ד: "המערכה גורלית" • צפו

    איתי גדסי 2 Comment on פרוש לחסידי חב"ד: "המערכה גורלית" • צפו

    סגן שר החינוך מאיר פרוש במסר מיוחד לחסידי חב"ד רגע לפני פתיחת הקלפיות: "אין תירוצים, המערכה גורלית; חב"ד צריכים להצביע כולם לרשימה החרדית ביותר, המיומנת ביותר זו שמקיימת את שלוש השלמויות"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך מאיר פרוש פונה היום (שני), פחות מ-24 שעות לפתיחת הקלפיות, לחסידי חב"ד וקורא להם להצביע ג': "חסידי חב"ד היקרים, אנחנו מתקרבים לבחירות שיתקיימו ביום שלישי י"ז אלול. הפעם המערכה היא באמת גורלית, היא גורלית לארץ ישראל, היא גורלית לתורת ישראל, והיא גורלית לעם ישראל".

    "תראו מה שבתי משפט עושים לתורת ישראל. כל מה שאנחנו יודעים כיהודים חרדים לעשות הם מנסים לעקור. הם מנסים לקעקע. לוקחים להם את השלטון כאילו הם הבעלי בתים פה. כאילו אתם בוחרים בהם. אם אתם בוחרים ג' אתם בוחרים דבר שהוא טוב לתורה. זה טוב לעם וזה טוב לארץ ישראל. אין תירוצים חב"ד צריכים להצביע כולם לרשימה החרדית ביותר, המיומנת ביותר זו שמקיימת את שלוש השלמויות. אין התחכמויות חייבים אתכם".

    "הפעם השעה גורלית: תזכרו אנחנו לפני הגאולה. תעשו את המעשה הנכון. ג' הרשימה החרדית ביותר".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שחור אותנו לנפשנו . אתם לא תאבקו על שלימות הארץ. מקסימום תימנעו. אבל לא תאבקו. אנחנו מצביעים לעוצמה יהודית על אפכם ועל חמתכם מחוללי ההתנתקות.

    2. 1

      לצערי ברגעי המבחן נכשלתם.
      אתם לא תפרשו כאשר הממשלה תתחיל בדיבורים על מסירת שטחים( ח" ו) הרגל של שלימות הארץ חךשה אצלכם בשולחן היציב שלל שלימות התורה העם והארץ