לקראת החגים: 'תירוש כרמל המקורי' במארז שישייה מיוחד

    עפר גדנקן No Comments on לקראת החגים: 'תירוש כרמל המקורי' במארז שישייה מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת תקופת החגים השיקו 'יקבי כרמל' את 'תירוש כרמל המקורי' במארז משפחתי במהדורה מיוחדת-ומוגבלת. כעת, תוכלו לרכוש את מיץ הענבים 'תירוש כרמל המקורי' במארז שישייה נוח ומשתלם, אידיאלי לתקופת חגי תשרי.

    'תירוש כרמל המקורי' הוא מיץ ענבים טבעי המיוצר מ- 100% ענבי יין ללא תוספת מים, סוכר, או תוספות טעם, ריח וצבע אחרות. תירוש כרמל מיוצר מהפרי הטרי עצמו (ולא מרכז פרי), שהוא בעל מתיקות טבעית , וכך נוצר טעמו המיוחד, המלווה את המשפחה החרדית שנים רבות, ומהווה חלק בלתי נפרד מהשבתות, החגים והשמחות המשפחתיות. ענבי היין המשמשים לייצור תירוש כרמל גדלים בכרמים של יקבי כרמל ברחבי הארץ ועוברים טיפול מוקפד מהכרם ועד הבקבוק כדי להבטיח שרק הפרי האיכותי ביותר ישמש לייצור.

    "יקבי כרמל מלווה את המשפחה החרדית מזה 137 שנה, מיום הקמת היקב ע"י הברון רוטשילד", אומר רן אסא, מנהל השיווק של 'יקבי כרמל', "מתוך היכרות רבת שנים, וחיבור עמוק לצרכנים, השקנו את המהדורה החגיגית והמשתלמת למיץ הענבים המבוקש, העונה באופן מושלם על צרכי החגים".

    'תירוש' הוא מיץ ענבים המופק מענבים שאינם עוברים תהליך תסיסה, ועל כן לא נוצר בו אלכוהול כמו ביין. 'תירוש כרמל המקורי' הוא אחד המותגים המצליחים ביותר בשוק הישראלי, ומהווה על פי נתוני סטורנקסט כ-40% ממכירות הקטגוריה.

    את 'תירוש כרמל' תוכלו לרכוש בכל רשתות השיווק החרדיות, והוא מתהדר בכשרות בד"צ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.



    0 תגובות