- רדיו קול חי - -

השר דרעי ב"קול חי": 'שר הפנים הבא יהיה ליברמן' • האזינו

צילום: פלאש 90

'תתקשרו לדודה מסעודה, ותגידו לה שתצא להצביע בשבילכם שתעשה לכם טובה', כך אומר השר הרב אריה דרעי לרב משה בן לולו בתוכנית 'הפוך על הפוך'.

הרב דרעי האריך בנושא הגושים ואמר שעד רגע זה אין 61 מנדטים לגוש הימין, ושאם לא נתעשת יש סיכוי גדול שבפעם הבאה שתחייג לשר הפנים לדבר איתו מי שיענה לך מעבר לקו יהיה אביגדור ליברמן.

'בחיים לא היו בחירות באלול' – המשיך הרב דרעי – 'הקב"ה מעמיד אותנו במבחן רגע לפני ראש השנה והמלחמה היא מלמה אמיתית על עתיד היהדות החרדית בארץ הקודש', הרב בן לולו ביקש להבין האם זה נכון שישנם המון שכבות מוחלשות שלא מתכוונים להצביע והם אלו שיטו את הכף? דרעי טען לחיוב ואמר 'שגם באחוזים אנחנו רוצים שיש בשמאל יותר אחוזי הצבעה כי הם יודעים להוציא את האנשים שלהם מהבית והימין פחות, ולכן על כל אחד להתייחס לבחירות הללו כאל שמחה משפחתית להכין רשימות ולהרים טלפון לכל המכרים ולשכנע אותם אחד אחד ללכת ולהצביע'.

בתגובה למחמאות של הרב בן לולו על הקמפיין המוצלח אמר דרעי: 'כשהיינו בכותל והיתה תפילה אדירה שכזו אני חיכיתי שיצא מהשמים משהו ותהיה ישועה לעם ישראל, לצערי זה לא קרה, אבל ב"ה יש סייעתא דשמיא אדירה ותגובות חמות מאוד'.

האזינו:

/wp-content/uploads/2019/09/דרעי-ליברמן-יהיה-שר-הפנים.mp3 [1]