נשיא המועצת מרן חכם שלום כהן: "השבת תהיה שבת חירום וזעקה"

    איתי גדסי No Comments on נשיא המועצת מרן חכם שלום כהן: "השבת תהיה שבת חירום וזעקה"

    לאחר עצרת הענק בכותל אמש, בש"ס מתכונים במרץ לקראת יום הבחירות. במתכב ששיגרו מרן הרב שלום כהן ןמרן הרב בעדני לכל הקהילות בארץ נכתב: לנוכח הסכנה הגדולה והמוחשית המרחפת על עם ישראל שכמוה לא ידענו" נקבע השבת כשבת חירום. במוצ"ש כנס גדול ביזדים

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשס נערכים למערכה הגורלית: במוצאי השבת הקרוב, יגיע נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן לבית הכנסת של היזדים בירושלים, מקום השיעור המיתולוגי של מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק״ל לכנס התעוררות מיוחד בעקבות הסכנה לעתיד היהדות. במעמד ישתתפו גדולי הרבנים שליט״א. יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי, ינאם וישא הצהרה פוליטית בכנס

    בתוך כך, באיגרת דחופה ששיגרו מרנן ורבנן שליט״א גדול הדור מרן חכם שלום כהן, נשיא מועצת חכמי התורה ומו"ר הגר"ש בעדני, היום (שישי) הכריזו הרבנים על השבת כ"שבת חירום וזעקה".

    להלן מכתבם המלא: "לנוכח הסכנה הגדולה והמוחשית המרחפת על עם ישראל שכמוה לא ידענו, כאשר רודפי היהדות הרימו ראשם ומתקרבים לחולל הרס וחורבן בכבוד השבת ובכל קדשי ישראל רח״ל.

    אנו מכריזים על שבת זו לסדר "כי תצא למלחמה" כ"שבת חירום וזעקה. על כן, בפתיחת ההיכל לפני הוצאת ספר תורה יאמרו הציבור בכוונה ובדמעות את פרקי תהילים כ׳ וק״ל, ויזעקו אל ה׳ שירחם על עמו ישראל ויציל את גורל הדת והיהדות.

    וחובה קדושה על כל רבני הקהילות ובתי הכנסת ומגידי השיעורים לדרוש השבת ולעורר את קהל המתפללים על חומרת הסכנה החמורה לעתיד היהדות ועל החובה הקדושה להצביע אך ורק לתנועת ש״ס, תנועתו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק״ל.

    ואל יבושו מפני המלעיגים כי עת צרה היא ליעקב, והקב״ה יתבע מכל אחד מדוע לא נלחמת על כבודי? ומה נענה ליום דין?!".

     



    0 תגובות