מרן ראש הישיבה פרץ בבכי: "אם הארץ תהפוך לחילונית זה ביזיון להקב"ה"

    איתי גדסי 1 Comment on מרן ראש הישיבה פרץ בבכי: "אם הארץ תהפוך לחילונית זה ביזיון להקב"ה"

    בכנס הענק של רבני תנועת ש"ס ושגריריה מכל הארץ, נאם מרן ראש הישיבה הגר"ש כהן וזעק על הסכנה בבחירות הקרובות מעליית ממשלה חילונית. בנאום סיפר מרן כי הוא מתפלל גם על לפיד וגם על בג"ץ "אני מתפלל על כולם שיחזרו בתשובה"

    צילום: Aharon Krohn/Flash90
    11:58
    16.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הפיזיקאי מודה: "יירוט הטילים האיראניים – נס מוחלט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכנס רבני הקהילות של ש"ס בהיכל הטוטו בחולון אל מול אלפי הרבנים ושגרירי ש"ס המכהנים כרבני קהילות, נשא מנהיגה הרוחני של ש"ס מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן נאום מרגש רגע לפני הבחירות, במהלך דבריו פרץ מרן בבכי מול הקהל וזעק, "הארץ תהפוך לחילונית – זה מה שרוצים לעשות. לא שבת, לא כשרות, לא כלום. זה ביזיון לקב"ה. איזה עם מטומטם שיש לו את בג"ץ וכל המטופשים האלה"

    מרן המשיך בנאומו שהרעיד את האולם על אלפי יושביו: "רבותי, אם הארץ תהפוך לחילונית, זה מה שרוצים לעושת. לא שבת, לא כשרות ולא כלום. זה ביזיון להקב"ה".

    מרן ראש הישיבה סיפר, "אני מתפלל על כולם, גם על לפיד וכן על כל המשוגעים האלה, גם על בג"צ, שהקב"ה יעורר את לבם לשוב בתשובה, אני ב"ה מתפלל על כולם, החזון איש קורא להם 'תינוקות שנשבו'. איפה שמו אותם ההורים שלהם?".

    מרן התייחס לאווירת הימים הנוראים ברחוב הספרדי, "ב"ה הבחירות בחודש אלול שגם אנשים מהרחוב שהם ספרדים יש להם לב חם ואפשר להביא מהם קולות".

    SHAS



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לשמור על מדינה יהודית.