הרב כהן: "מרן ראש הישיבה התאכזב מכפיות הטובה מצד יהדות התורה"

    אסתי פלד 1 Comment on הרב כהן: "מרן ראש הישיבה התאכזב מכפיות הטובה מצד יהדות התורה"

    יו"ר מטה ש"ס במוסדות כיסא רחמים הרב יאיר כהן בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' מסביר את עמדתו על הצבעה לש"ס בבחירות הקרובות והאכזבה האישית של מרן ראש הישיבה מיהדות התורה: "אמר לי אישית שהתאכזב מהכפיות הטובה בבחירות האחרונות" | האזינו

    צילום: Flash90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרה"ג יאיר כהן ראש מטה ש"ס במוסדות 'כיסא רחמים' התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לשאלה למי להצביע בבחירות. "כשראש הישיבה אמר להצביע למפלגה חרדית ולאחר שאמר לי אישית שהתאכזב מהבחירות האחרונות".

    עוד הוסיף: "אנחנו מספר רב של רבנים ומנהלי מוסדות בכסא רחמים הקמנו מטה מיוחד. השר דרעי הורה גם בתקופה הקשה לדאוג לנו כל הזמן. אנחנו אנשי הכרת הטוב".

    על התמיכה בש"ס מביר הרב כהן למרות המתיחות מול ש"ס, "כל קול חשוב מאוד לעולם התורה. מספיק סבלנו בתקופה של יאיר לפיד. לכן אנחנו חייבים להיות גדולים. בש"ס דאגו כל הזמן למוסדות של ראש הישיבה. אני מדבר בשם מאות תלמידים מובהקים של הרב שעובדים יחד איתי להצלחת ש"ס. עלינו יחד לראש הישיבה והוא בירך אותנו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      "אנחנו מספר רב של רבנים ומנהלי מוסדות בכסא רחמים הקמנו מטה מיוחד. השר דרעי הורה גם בתקופה הקשה לדאוג לנו כל הזמן. אנחנו אנשי הכרת הטוב".

      ציטוט תלוש. לא מתוך הראיון. המצאה.