אמסלם: "אם גנץ ולפיד יהיו ראשי ממשלה תוך שנה תהליך אוסלו יחזור"

    אסתי פלד 3 Comment on אמסלם: "אם גנץ ולפיד יהיו ראשי ממשלה תוך שנה תהליך אוסלו יחזור"

    שר התקשורת דודי אמסלם בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' התייחס לריצה של עוצמה יהודית בבחירות: "עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה נקודה. כל קול שהם ייקחו ייפגע בגוש הימין" | על ההצהרה המדינית: "כל דבר שנתניהו ייעשה יהפכו לתעמולה" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת דוד אמסלם התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, התייחס להצהרה על הסיפוח המתוכנן לאחר הבחירות: "ההודעה של ראה"מ היא 'סופר דרמטית'. פעם ראשונה שאזרחי בקעת הירדן שומעים התחייבות כזו. גנץ יגיד על כל דבר שנתניהו יעשה שזו תעמולה ופוליטיקה. גם אם ראה"מ יביא תקציבים מארה"ב יגידו שזו תעמולה".

    על הסיפוח שמתוכנן רק לאחר הבחירות מבהיר אמסלם את שאלת העיתוי, "אם היה מדובר משהו פחות חשוב, זה כבר היה מובא היום לכנסת. אבל הנושא כל כך חשוב ורציני שממשלת מעבר לא יכולה לאשר את זה בלי לקבל מנדט מהציבור".

    שר התקשורת מבקר את הודעת היועמ"ש על פעולות המשטרה בפרשת 4000: "מה בער ליועמ"ש דווקא היום להתייחס ולבטל את המידע על הלחץ הפסול שהפעילו בניסיון לגייס עדי מדינה בפרשות רה"מ? איך הוא בדק שלא היו לחצים? הוא מכחיש שאלוביץ' הוקלט?".

    אמסלם תוקף את הריצה של עוצמה יהודית שמגרדת את אחוז החסימה, "עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה. נקודה. כל קול שהם ייקחו יורד אוטומטית מהגוש. בליכוד לא שותים קולות מאף אחד, אלא מציגים מצע לבוחר. הבוחר מחליט בסוף מה להצביע".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אם אתה וחבריך תמשיכו לכהן בממשלה חורבן הבית הבא ח"ו הוא רק עניין של זמן.

    2. 1

      נבואה ניתנה לטיפשים אמסלם… או שיש לך איזה כדור בדולח סודי שאתה רואה בו את הנולד