- רדיו קול חי - -

ההצהרה המדינית: ראש הממשלה צפוי להכריז על סיפוח בקעת הירדן

לקראת ההצהרה הדרמטית של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש מועצת בקעת הירדן דוד אלחייני פרסם ברכה לראש הממשלה בנימין נתניהו לרגל החלת הריבונות הישראלית על אזור בקעת הירדן, בכך חשף אלחייני את ההצהרה המדינית של ראש הממשלה.

בדומה לסיפוח רמת הגולן, גם כאן הבית הלבן יפרסם הצהרה דומה ע"י הנשיא דונלד טראמפ ומזכיר המדינה מייק פומפאו המכירה בסיפוח הישראלי בשטח בקעת הירדן.

תגובת ראש המועצה בקעת הירדן להכרזת ראש הממשלה בכפר המכביה ראש מועצת בקעת הירדן, דויד אלחייני, בירך את ראש הממשלה ואמר: "ב 11 שנות כהונתי, שהיו רוויות דאגה לעתידה של הבקעה שלנו, אני מודה שהרגע הזה הוא אחד החשובים והמרגשים ביותר שחוויתי כראש המועצה".

עוד הוסיף: "אני מודה מעומק ליבי לראש הממשלה בנימין נתניהו שהפך את הרגע הזה, בהכרזתו בכפר המכביה, ללא פחות מאשר רגע היסטורי למדינת ישראל. בל נשכח כיצד הוא עמד בנחישות מול הלחצים של ממשל הנשיא אובמה לוותר על הבקעה, והנה – בהזדמנות הראשונה שיכל, נתניהו שוב מפגין מנהיגות, נחישות ואומץ לב של מדינאי ופטריוט אמיתי ומממש לא רק לנו – תושבי הבקעה – את החלום, אלא לרוב המכריע של תושבי מדינת ישראל".

לסיום אמר ראש המועצה: "תודה לך ביבי, ואם הציניקנים יגידו שאתה עושה זאת בגלל הבחירות, אל תתרגש מהם, הם כנראה לא מבינים איזה מהלכים מקדימים חייבים היו להיעשות כדי שהצהרה דרמתית כזו תבשיל ותתרחש".

בקעת הירדן: פלאש 90

. [1] . [2]