דרעי בריאיון: "גיוס לא מעניין את ליברמן"

    אסתי פלד 6 Comment on דרעי בריאיון: "גיוס לא מעניין את ליברמן"

    "אני לא הולך לחזר אחרי אף אחד, אני לא אבזבז את הזמן שלי. את המטה ב'כיסא רחמים' הקימו המנהלים שאנחנו עוזרים להם. מעולם לא הפלנו אף אחד והם מבינים למי צריך להצביע", כך אמר יו"ר ש"ס אריה דרעי בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' | קולות המסורתיים: "ממחקר שערכנו ראינו, שבקרב הציבור המסורתי הספרדי אחוזי ההצבעה נמוכים בהשוואה לאזורים מבוססים" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לחוק המצלמות: "כשאומרים את האגדות כשבמאה שערים מצביעים 120% שבפועל לא הצביעו יותר מ-20%. זה רק מראה לך מה זה הסתה פרועה. אבל בשמאל פתאום לא מוכנים להסכים למצלמות מה יש להם להסתיר? חוץ מהרצון לא לגלות את האמת שלא נקלקל את הגוש של ה-61".

     דרעי התייחס להסתה הפרועה מחברו לשעבר אביגדור ליברמן, "כבר שכחתם כמה האיש הזה ליברמן מזגזג יומם ולילה. לא גיוס מעניין אותו ולא שום דבר אחר, רק שנתניהו לא ישמש שוב ראש ממשלה. פעם אחרונה ששוחחתי עם ליברמן היה בל״ג בעומר, כשחיפשנו כל פתרון כדי להקים ממשלה. אחרי השיחה ראיתי את מאמר ההסתה שלו בשישי ומאז ניתקתי כל קשר".

    .

    נצליח להקים ממשלה בתוך יום מבטיח דרעי, "אסור שגנץ יקבל את המנדט ויקים ממשלה עם ליברמן ואיימן עודה. בעבודה נכונה נצליח להקים ממשלה של 61 תוך 24 שעות. ההיערכות שלנו ליום הבחירות הוא כמעט כמו דיוני קבינט. כל הפעילות שלנו בסרטוני שבת ומסורת זה כדי לדבר לקהלים חדשים".

    הקרב על קולות המסורתיים: "אנחנו עושים עבודת מחקר גדולה מאוד על כל הארץ מאז הבחירות האחרונות על כל ריכוזי המסורתיים הגדולים בארץ לעומת הערים המבוססות. הציבור הספרדי יש לו אחוזי הצבעה נמוכה יותר. אולי בגלל כעס אולי בגלל אדישות".

    הבחירות הנוכחיות שונות לגמרי מהאחרונות אומר דרעי, "בבחירות הקודמות לא היה סכנה לשלטון ולאופי היהודי במדינת ישראל – המערכת הזו שונה לגמרי. הפעם אחרי שליברמן העביר את המנדטים לגוש השמאל כולנו בסכנה. תסתכלו את השלטים בכבישי הארץ. איזה הסתה על ממשלה חילונית ונישואים אזרחיים. דקה אחרי שהם יקימו ממשלה הם יבטלו את כל ההישגים שלנו".

    ARYEH DERI

    על המחלוקות בתוך הציבור הספרדי אומר דרעי, "אני בימים אלו מלקט ציבורים מכניסת השבת ועד כניסת השבת ומחזיר קהלים שלמים הביתה. המטה ב'כסא רחמים' הוקם היום ע"י מנהלים שאנחנו דואגים להם כל הזמן. התפקיד שלי זה לדאוג להם למוסדות ולבתי הספר כי הם חלק מאיתנו".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      די פוליטיקה זה בעיה מי רוצה פוליטיקה אין יהדות גם רבנים מענין מקוואות ישיבות רק דת פוליטיקה מיחוץ למחשב שלך בכלל סליחה מדבר רק יהדות

    2. 5

      נתניהו לא ילך עם השמאל הנשיא לא יזיז אף אחד בחירות נעזוב פוליטיקה היא בעיה חמורה

    3. 4

      ודאי שועדת הבחירות המרכזחת סירבה להגיב. כי הם יודעים את האמת שמלצר כמו כל שופטי בית המשפח העליון מעוניין שהערהים יהחרו ובכל מחיר כולל איפשור זיופים.

    4. 2

      אין על אריה דרעי ושס השם יעזורררר לנו לנצח

    5. 1

      ידוע שהשמאל לא זייף בבחירות והזייפנים הגדולים זה ליכוד, ערבים וחרדים. אז שלא יבלבלו את הציבור על חוק מצלמות מטעמם שבועיים לפני בחירות, זה הכל תרגיל תעמולתי של ביבי להרוויח לפני ואחרי הבחירות.