הליכוד יעלה את חוק המצלמות: "ליברמן הערבים והשמאל יתנגדו"

    איתי גדסי No Comments on הליכוד יעלה את חוק המצלמות: "ליברמן הערבים והשמאל יתנגדו"

    לאחר הפלת הקדמת חוק המצלמות בוועדה המסדרת – בה נרשם הישג זמני למפלגות השמאל והערבים, לאור התנגדותה של נציגת ישראל ביתנו והיעדרותו של פולקמן מהוועדה, בליכוד הניחו את הצעת החוק במזכירות הכנסת ויעלה להצבעה. החוק לא צםוי לעבור בשל התנגדות ישראל ביתנו

    אביגדור ליברמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ישיבת הוועדה הסוערת בוועדה המסדרת בכנסת במהלכה נפל חוק המצלמות לאור התנגדותה של נציגת ישראל ביתנו בוועדה והיעדרותו של רועי פולקמן מכולנו. בליכוד לא אמרו נואש והניחו את החוק במזכירות הכנסת את הצעת החוק שתעלה ביום רביעי הקרוב לאור הפלת החוק זהו התאריך המוקדם ביותר.

    החוק לא צפוי לעבור במליאת הכנסת לאור התנגדותה של ישראל ביתנו לחוק. בליכוד האשימו את ישראל ביתנו בכך שחברו למפלגות השמאל והערבים בהתנגדותם לפיקוח על ההליך הדמוקרטי החשוב ביותר.

    לאחר הפלת החוק בוועדה המסדרת חגגו במפלגות הערבים ובשמאל את הפלת החוק.

    יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר: "הדמוקרטיה ניצחה, מוסדות שלטון החוק שעליהם נתניהו מנסה לערער ניצחו. בימים הקרובים נתניהו ימשיך בספינים שלו- הוא ינסה לשבש את יום הבחירות, לערער על תוצאות הבחירות והוא עלול להחזיר את החוק הזה".

    ח"כ עאידה תומא-סלימאן (הרשימה המשותפת) בתגובה לכישלון הימין בוועדה המסדרת: "עמדתנו ניצחה. נתניהו נכשל. המחטף של הימין הוא ניסיון התנקשות בשאריות הדמוקרטיה. בינתיים הוא נכשל. בלמנו את מסע הגניבה הגדול של נתניהו".

    ח"כ אביגדור ליברמן הגיב להפלת הקדמת חוק המצלמות ואמר כי מפלגתו תתנגד לחוק: "נתניהו מנסה להסית את השיח והדעת בנושא, ולברוח מהאמת. נח לו לדבר על סיפור המצלמות במגזר הערבי, הרי הוא לא מדבר על המצלמות במגזר החרדי. נדרוש מיו"ר סייעת הליכוד להתחייב שהוא יתמוך בהסתייגות של ישראל ביתנו כאשר אנחנו דורשים שכל המצלמות יוצבו אך ורק ע"י נציגים של ועדת הבחירות המרכזית ובמקומות עליהם יחליט השופט".



    0 תגובות