פינדרוס: "מרן הרב אלישיב התנגד נחרצות למסירת שטחים לערבים"

    איתי גדסי 4 Comment on פינדרוס: "מרן הרב אלישיב התנגד נחרצות למסירת שטחים לערבים"

    ח"כ יצחק פינדרוס מתמודד עם הטענה שכביכול 'דגל התורה' לא התנגדה למסירת שטחים לערבים: "דגל התורה מעולם לא הצטרפה לאף יוזמה מדינית בעד מסירת חלקי ארץ ישראל". פינדרוס מתייחס להסכמי אוסלו ואומר: "במבחן המעשי" הוא מדגיש "לא הצטרפנו"

    מרן הרב שלום אלישיב זצוק"ל צילום: פלאש 90
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    9 ימים לבחירות: ח"כ יצחק פינדרוס מדגל התורה הכחיש היום (שני) בתוקף כי דגל התורה הצביעה אי פעם בעד מסירת שטחי ארץ ישראל. פינדרוס תקף את האשמה המכוערת שהטליה על המפלגה כל השנים, "הבלוף הזה שדגל התורה אי פעם הצביעה בעד מסירת שטחי ארץ ישראל – לא היה".

    לטענת פינדרוס, "אני כתושב העיר העתיקה וכתלמיד של הרב זילברמן עוקב אחר הנושא הזה מאז הקמתה של דגל התורה ומעולם זה לא היה. במבחן המעשי לא הצטרפו לאוסלו", אומר ח"כ פינדרוס

    .

    לדבריו, "גם בהוראת מרן הרב אלישיב ומרן הרב שטיינמן מעולם לא הצטרפו לאף יוזמה מדינית בעד מסירת חלקי ארץ ישראל. שמעתי אישית מהרב אלישיב לא פעם ולא פעמיים התנגדות נחרצת לעניין הזה ואין לי ספק שחב"ד צריכים להרגיש בבית במפלגה הכי חרדית שיש שזו יהדות התורה".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מה זה ההתנצלות הזאת יש לדגל התורה מנהיגים גדולי תורה גם כיום הם מורים להם מה לעשות ומה כל הנדון מה סבר פלוני אין לך אלא שופט שבדור.

    2. 2

      חברי אגודה קבלו 280 מליון ואת השטח של מחנה שנלר בי"ם תמורת תמיכתם באריאל שרון ובגירוש היהודים מגוש קטיף . הם מוכנים גם מחר להתחבר לכל מי שישלם להם תמורת חלקי ארץ הקודש . הרב אלישיב התנגד אך אמר : הם , החכי"ם, לא שומעים בקולי…