- רדיו קול חי - -

נתניהו על עתירת גנץ לפיד: "מה יש להם להסתיר?"

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו התייחס במהלך שהותו בלונדון לדיווח לפיו, חברי הכנסת בני גנץ ויאיר לפיד יערערו על חוק המצלמות אותו מבקש הליכוד להעביר. "שמעתי שגנץ ולפיד מתכוונים לערער על הכוונה שלנו להעביר חוק שמאפשר מצלמות בקלפיות. מה יש להם להסתיר? מה פתאום? איך אפשר להסביר את זה? הרי המצלמות זה הערובה הטובה ביותר שלא יגנבו את הבחירות. מצלמות מונעות גניבת בחירות ואני מבין שהם רוצים כנראה שיהיו זיופים ותהיה גניבת בחירות. כי אין שום הסבר אחר. הרי יש מצלמות בכל סופר ובכל בית חולים".

"שמעתי היום שליברמן אמר שהוא לא ילך איתנו ולא ילך עם ממשלת ימין בכל מקרה. הוא כבר המליץ על גנץ ולפיד ועשה איתם הסכם עודפים. כמו איימן עודה שהמליץ על גנץ ולפיד. לכן ברור שמי שהולך איתו הולך להצביע לממשלת שמאל של גנץ ולפיד ואחמד טיבי ואיימן עודה. זאת המשמעות. מי שרוצה ממשלת ימין בהנהגתי יצביע ליכוד – אין קול אחר והיום זה ברור כשמש".

"מי שרוצה למנוע גניבת בחירות חייב להצביע לליכוד ולתמוך במאמץ שלנו. לתירוצים המשפטיים אין שום ערך והייתי מצפה בדיוק להפך. הייתי מצפה מכל מי שמתנגד לזיופים לתמוך בהצבת מצלמות בכל הקלפיות בארץ ובכל מקום ומקום. אנחנו רוצים להבטיח את טוהר הבחירות ולמנוע זיופים. העובדה שגנץ ולפיד מערערים על כך מוכיח כנראה שהם מעוניינים לגנוב את הבחירות".

"שמעתי שהדברים האלה נאמרו בועידת המשמימים", כינה נתניהו בזלזול את ועידת חדשות 12 שהתקיימה היום, "אני לא שם, אני מנסה להשפיע כאן בלונדון בשיחות ובפגישות עם ראשי הביטחון של בריטניה וארה"ב על חיזוק הביטחון של כל אחד ואחת מכם".