יאיר נתניהו שאל; שקד וסמוטריץ' השיבו

    איתי גדסי No Comments on יאיר נתניהו שאל; שקד וסמוטריץ' השיבו

    יאיר נתניהו שאל האם מפלגת "ימינה" תמליץ על בנימין נתניהו לראשות הממשלה וקיבל תשובה נחרצת: "נמליץ רק על אבא שלך אז אתה יכול להתקדם" | סמוטריץ' הוסיף: אל תכפיש ותאמץ שיטות כפי שעושים לך. מעריך את אבא שלך אבל רוצה למשוך אותו ימינה"

    יאיר צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "ימינה" ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ענו לשאלות ותשובות שהופנו אליהם. אחת מן השאלות היה של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

    נתניהו הבן שאל האם ימליצו על אביו, בנימין נתניהו, לראשות הממשלה. השניים ענו תשובה נחרצת. שקד אמרה: "יאיר אנחנו נמליץ רק על אבא שלך לראשות ממשלה ולא לאף אחד אחר אז אתה יכול להתקדם". סמוטריץ הוסיף ואמר: "ואני אגיד לך עוד משהו יאיר – יש לי הערכה גדולה לאבא שלך. יש לי גם לא מעט וויכוחים ומחלוקות איתו וזה בסדר, אנחנו מנהלים את זה עניינית".

    לדבריו: "אני בהחלט רוצה למשוך אותו הרבה יותר לימין ולוודא שהוא לא יקים עוד פעם ממשלת שמאל כפי שהוא עשה. אני חושב שמסע ההכפשות והשקרים שאתה עובר הוא בלתי מתקבל על הדעת ואין ספק שאני הייתי מרגיש נורא ואיום וילדיי היו מרגישים נורא ואיום עם היו עוברים את זה. חז"ל אמרו מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך – אל תאמץ אותם שיטות. אל תכפיש אל תייצר קמפיינים. אתה יודע מצוין שאנחנו מפלגת ימין אתה יודע מצוין שאבא שלך הוא מועמד הימין היחידי לראשות הממשלה אתה יודע מצוין שאנחנו הולכים להמליץ עליו והולכים להקים איתו ממשלת ימין".

    "אגב. אנחנו נרצה שהממשלה לא תהיה רק בכותרת אלא גם במעשים – במשפט בהתיישבות ובבטחון. אל תעיף ספינים שאתה יודע שאין להם שום אחיזה במציאות בדיוק כפי שעושים לך וקשה לך".



    0 תגובות