נתניהו בביקור בית בקרית אתא: "הטילים המדויקים מכוונים ישר לעיר"

    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו בביקור בית בקרית אתא: "הטילים המדויקים מכוונים ישר לעיר"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לכנס בחירות ענק בקריית אתא, וקבל על השאננות שאוחזת בקרב מצביעי הליכוד: "כרגע גנץ ולפיד מנצחים" אמר והמחיש לטענתו את הסכנה: "תחשבו שהם יעמדו מול הנשיא טראמפ והתוכנית המדינית – מול פוטין. מישהו יתרשם מהם?"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו הגיע הערב (שלישי) לקריית אתא לכנס בחירות ענק שערכה מפלגת הליכוד בעיר. לפני הגעתו לכנס ראש הממשלה הפתיע משפחת בעיר שביקשה שיגיע אליה במסגרת ביקורי הבית בקמפיין הליכוד. נתניהו הגיע לביתם ובשיחה עם בני הבית התייחס למתיחות בצפון: "צה"ל חשף עוד מתקן בלבנון של טילים מדויקים. הטילים המדויקים האלה מכוונים ישר לקריית אתא. אסור לתת להם את זה. אז אני נתתי הנחייה לצה"ל: אנחנו לא ניתן לאויבים שלנו להתחמש בטילים מדויקים, ואנחנו פועלים כל הזמן".

    אח"כ נשא ראה"מ את נאומו בכנס הליכוד בעיר. נתניהו אמר בדבריו, "הגעתי לפה כי אני מודאג. אני מודאג משום שאני רואה את הסקרים. בסקרים רואים שהרבה מהתומכים שלנו אומרים שהניצחון בכיס והליכוד הולך לנצח, הם נשארים בבית". אמר ראש הממשלה בדאגה.

    נתניהו הוסיף כי הניצחון כרגע בידי כחול לבן: "לפיד וגנץ עוברים את הליכוד. מי שחושב שזה בכיס – אני אומר לכם, מעומק הלב והשכל, זה לא בכיס. בדיוק ההפך. אם השאננות תימשך אנחנו נפסיד ואסור שהליכוד יקבל פחות מנדטים מלפיד וגנץ ואז נקום בבוקר עם יאיר לפיד ראש ממשלה ברוטציה עם גנץ".

    בהמשך דבריו השווה נתניהו את ליברמן לאיימן עודה, "יש מי שהחליט לא לתמוך בממשלת ימין. לצערי ליברמן שגדל אצלי בחר כמו איימן עודה להמליץ על בני גנץ. הוא ממליץ על גנץ ולפיד ועשה איתם הסכם עודפים איתם. זה מאוד מסוכן. כי לפיד וגנץ יקחו אותנו אחורה לדרך השמאל. זה פשוט גדול עליהם. הם לא רק הסכימו להסכם הגרעין המסוכן עם איראן, הם גם אמרו שצריך לעקור 80-90 אלף מאחינו ואחיותינו ביהודה ושומרון".

    לדבריו, "לא הימין ישמור על הליכוד – הליכוד ישמור על הימין. רק הצבעה לליכוד, רק ליכוד גדול יבטיח ממשלת ימין".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה אתם מצנזרים תגובות?
      כן,האמת היא מרה-ראש הממשלה מושחת